Rätt och riktigt!
Dottern ville se Selmas saga men den fanns inte på svtplay. Istället tar vi Barna Hedenhös uppfinner julen
Aha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rätt och riktigt!
Dottern ville se Selmas saga men den fanns inte på svtplay. Istället tar vi Barna Hedenhös uppfinner julen
Med den luktkällan för ögonblicket undanröjd så hittar jag en plats till i närheten som också stinker. Tur jag har en storpack bikarbonatKattpisset förföljer mig. Jag får lukthallucinationer och tycker ALLT luktar piss.
I själva verket är det vid dörröppningen mellan kök och kontor det stinker. Brädgolv med rejäla springor.
Nu har jag stoppat springorna i golvet där fulla med bikarbonat. Få se om det har någon verkan.
Givet!Åt en ordentlig frukost väldigt sent... då får man äta ostbågar till lunch va?
Har man 112 appen kommer det upp där. Tittar man på iaf svt och tv4 kommer det upp där.Nu tjuter Hesa Fredrik. Alltid undrat vad som händer de som bor där han inte hörs.
Ingenting?Nu tjuter Hesa Fredrik. Alltid undrat vad som händer de som bor där han inte hörs.
Ingenting?
Vi som bor utanför tätort har ändå inga skyddsrum att gå till. Själv får jag nog nöja mig med jordkällaren
Å andra sidan är utanför tätort inte så topp på listan över mål att slå ut heller, så risken för nedslag ganska liten.Ingenting?
Vi som bor utanför tätort har ändå inga skyddsrum att gå till. Själv får jag nog nöja mig med jordkällaren