Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon enstaka. Det var mest B relaterade frågor, både trafikskyltar, och en hel del trafiksituationr. Några frågor om släpvagnsvikter av olika slag samt förankring av last och sätta för släpvagn på säkert sätt.Men var det många frågor på provet kring själva bilen? Typ motor, katalysator, rening etc?
Tack!Någon enstaka. Det var mest B relaterade frågor, både trafikskyltar, och en hel del trafiksituationr. Några frågor om släpvagnsvikter av olika slag samt förankring av last och sätta för släpvagn på säkert sätt.
De är ju enorma?Grävlingsfälla?
Jag spontanköpte ett bäddset idag och tog naturligtvis fel storlek. Orkar inte byta, det får gå ändåGudars vad irriterad jag blir. Just efter att jag öppnat den nya julstjärnasladden så hittade jag plötsligt den andra i påsen, vilket jag kan svära inte var där igår. Och en av de nya är puts väck. Måste glömt dem i affären. Så otroligt onödigt allting Nåja, nu kan jag iaf hänga upp den tredje i sovrummet.
Fyrfotingarna utfodrade, jag har plockat upp sönderbitna kattmatsförpackningar och tagit ett par knäckemackor själv, gett hundarna lite godis och ska försöka komma ihåg att stoppa några i fickan när vi går ut och slänger skräp. Någon hade öppnat påsen med hundgodis där den låg utom räckhåll för hundarna.