Vad gör vi? Del CCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker kaffe. Funderar på att så chili och paprika. Kanske ska ge mig till tåls ett tag till.
Måste inventera fröerna och planera lite för odlingssäsongen. Eller egenligen kan det vänta ett tag till, men jag är otålig!

Känner mig sliten efter att ha vaknat med kramp i ryggmusklerna två nätter på raken. Det gör så fruktansvärt ont och jag hittar inte något riktigt bra sätt att få det att släppa.
Ska duscha och tvätta håret idag och sen gå och hämta ett paket på andra sidan stan.

Började dagen med en god adventsfrukost och kaffet ur en sååå fina julmugg med mulle som jag inte använt tidigare 😍 och så såg vi första avsnittet av årets julkalender Snödrömmar 😊. Nu är det julpyntat och fint här hemma; gör om lite detta år och äntligen har vi ett sånt där halmhjärta till ytrerdörren meen eftersom det ju ofta är blåsigt här får den hänga i hallen, går ju det med 😄. Nehej, bäst att sätta fart- sambon har åkt ner till skogen och jag tänker göra likadant så jag får röra på mig 😊.

Blåser ute så tanken på att ta med lillfisen till julmarknaden är inte aktuell längre
Hon blev mycket sur över blåsten,

Varit och sjungit i kyrkan. Blev väldigt fint och trevligt! Ser fram emot nästa helg då vi ska sjunga igen, men mycket mer då det är konsert. Vi är även en trio som brukar sjunga något utan kören varje år, och så även iår. Tror det kan bli riktigt bra 😃

Sa precis till sambon att om han vill ha en kram så får han duscha först, så nu avbröt vi tv-tittandet för att han skulle duscha på en gång :p Han var precis hos sin bror och åt lunch. Vet inte vad de åt eller hur de lagat mat, men sambons hår stank av matos från någon ytterst otrevlig maträtt. Aldrig varit med om det innan. Känner mig lite fånig som reagerar och är glad att han inte ens funderar på att ta illa upp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 444
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 575
Senast: tanten
·
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
40 41 42
Svar
822
· Visningar
23 699
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
77 358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka