Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Pga ishalkan fick jag gå en del av vägen till busstationen och såg min buss börja rulla ut när jag var 50 meter bort. Fick springa och vinka som en galning men bussen såg mig och stannade halvvägs ut från parkeringen
Men nu är jag orolig för min cykel, var inte uppskottat vid cykelställen så tryckte in den i snön och tog mig inte tid att låsa eftersom bussen stod och väntade. Är ingen dyr cykel och har lämnat olåst tidigare utan problem men nu står den lite konstigt till pga snön så jag är lite orolig för att någon ska se den
Men sitter på bussen, svettig och varm men ändå lite nöjd över att jag lyckades få bussen att stanna och vänta på mig.
Jaha. Åkte hemifrån imorse i regn. Plötsligt kom värsta snöhelvetet och folk börjar köra ner i dikena runtomkring mig och antispinnlampan börjar köra disco när jag bara rullar på rakt fram på plan mark. Känner bara att jag inte kör en meter till i detta, så nu har jag parkerat och sitter här, halvvägs till jobbet, och väntar på att det ska lugna sig lite. Kul. Vad ska jag göra nu då?
Sa till sambon igårkväll när vi la oss "tänk om det är vitt imorgon när vi vaknar ". "Det tror jag inte sa han" Hahaha det var visst vitt . Var effektiv utan att stressa igår (vad man hinner mycket när mobilen inte stjäl tid!) Och hann fixa båda boxarna och köra pållan en runda på 45 min på 3 timmar . Tänkte att jag passar på att ta en runda med vagnen då det ju inte alls regnade så mycket som det skulle och pratades om snö idag. Meeen satt på händerna för att inte brodda i förväg om nu inte snön skulle komma men det gjorde den ju så nu blir det en sväng till stallet på morgon och brodda på och sätta plastlock i hovarna då hästen annars får såna problem tills hovis kommer och vinterskor. Och som alltid när det kommer snö- kör med insidan av skallen och ta det lugnt! .
Skit också!
Skulle ha opererats imorgon. Men har fått avboka pga fortfarande assjuk. Hade velat göra operationen så fort som möjligt för att säkrast hoppas på att fått bort all cancer.
Ska egentligen till doktorn på tors också på viktig undersökning. Hoppas, hoppas jag blir frisk tills dess. Även om det känns jääääkligt tveksamt.
Snö ovanpå regn och underkylt regn..jamen kalasbra...
Köpte årskort på gymmet (friskvårdsbidrag ) och satsar på att komma igång igen efter uppehållet - känns att det behövs (har verkligen varit stillasittande iom pluggat körkortsteori så mycket som jag bara orkat..). Första passet nu på morgonen, gång på löpbandet.
Lyssnar till sotaren som är här och fixar skorstenen och braskaminen. Gött att få det gjort. Snöat under natten och någon minusgrad nu. Återstår att se om det är halt när jag ska ut och åka till människobyn.
Usch, trots kaffe och promenad har jag inte piggnat till.. Vet inte om jag orkar gå på hlr på babysimmet idag.. Vi får väl se hur det känns om en timme eller så
Hästarna fick gå ut lite senare idag då jag ville brodda och sätta plastlock på min pålla (blir ju ändå lite halk hit och dit bak) och det var lite ystra hästar som kom ut i vintervädret . Hagkompisen drog en rull och for sen genom lösdriften till min häst som fick göra en helomvändning så det smällde mot stenhällen och så vidare in i skogen, har man inget gräs får man äta från träden .
Kläder & Bli fin Bjuder på en missödesbild till. Alla har sett bilden av Einstein där han räcker ut tungan. Ibland känns det som att bilden ovan har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.