Lyckades få i mig något att äta och for iväg till min favoritloppis och köpte julklappar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara några stycken liksom! Inget orimligt härDet gör jag nästan varje dag.
Man blir så glad när de faktiskt gör det! Brukar tacka så mycket, men många säger inte ett knyst när de stiger på ens då....Pga ishalkan fick jag gå en del av vägen till busstationen och såg min buss börja rulla ut när jag var 50 meter bort. Fick springa och vinka som en galning men bussen såg mig och stannade halvvägs ut från parkeringen
Men nu är jag orolig för min cykel, var inte uppskottat vid cykelställen så tryckte in den i snön och tog mig inte tid att låsa eftersom bussen stod och väntade. Är ingen dyr cykel och har lämnat olåst tidigare utan problem men nu står den lite konstigt till pga snön så jag är lite orolig för att någon ska se den
Men sitter på bussen, svettig och varm men ändå lite nöjd över att jag lyckades få bussen att stanna och vänta på mig.
Sitter på kontoret med en virrig hund som sniffar runt överallt. Nyss jagade vi en mus tillsammans. Hund långsam. Mus snabb. Han sniffar överallt. Eftersom den gömde sig igen. Tittade fram under skrivbordet men jag missade den med linjalöen. Vi är lika värelösa jägare bägge två här.
Ska leta fram fler fällor.
Han är 14 år och sover på övervåningen om dagarna. Tror inte han har koll på.möss längre. Tror inte han rör sig så mycket om nätterna heller. Som sagt, pensionsålder...Tar inte katten möss?
Lyxigt!Varit på julbordet med jobbet.
Så gott!
Nu är jag trött 13 arbetsdagar kvar till julledigt.
Visa bifogad fil 157961
Ja jättefint julbord. Det var efterrätt också men jag hoppade den så därför ingen bild.Lyxigt!
Vi bjuds på ”julfest”, åkte förra året (för första gången) och det utlovades mat och dessert. Maten var hamburgare som grillats ute i -20° och därmed var iskalla vid servering. Desserten vet jag inte för jag och kollegan begav oss innan den kom på bordet, eftersom det skulle supas friskt och lekas diverse göra-bort-sig-lekar däremellan.
Såatteee… ja.