Vad gör vi? Del CCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Plötsligt vände vinden och jag fick flyt. Kom i kontakt med en silversmideverkstad jag kan vara i och greja hur mycket jag vill gratis.
Tittat på den idag och jag blev genuint glad för första gången på mycket länge.

Tänk att när livet känns svårast så dyker det helt oväntat upp glädjeämnen.

Jösses vad allt skenar...Passade på att köpa en aladdinask till julen och en paradisask till nyåret- det är ju sen gammalt för 79 kr/st, alltså bra pris mot ordinarie 122 kr/st (!). För inte längesen var ju änna det ordinarie priset 79 styck och till julen kunde man få en ask för 49:-...
Men vad värre är, är att postmordsj*vla höjer portot med 4 spänn på en gång från årsskiftet. 22 spänn för ett sketet frimärke för 50 gram post. Sjukligt så det heter duga😡. Blir det dödsstöten för tradera och liknande sidor tro🙃.

Senast ändrad:
Varit i arkivet för sjuttioelfte gången angående samma ärende. Jag får ge upp i detta och be HR att lösa sitt eget problem tror jag.
För övrigt är jag hungrig och har ont i näsan av alla saker som kan göra ont lite random? Känner lite blodlukt också så kanske att det är något som blöder där inne.

Jag har ridit i ca -25. Det var uppfriskande. Var nog ute i 1,5 timme och hästen blev bara piggare.
Men det var i Lappland så luften var inte fuktig och ruggig som i södra Sverige.

-10 här med. Eller var iaf vid 5 i morse så blev säkert kallare när solen gick upp.

En bra ursäkt för att lägga lite för mycket pengar på ridkläder 💸 :angel: (varm kappa, varma stövlar..osv osv.)
Kan meddela att trots att det stigit till -7 och jag hade rejält med kläder så var det allt annat än skönt! Ligger i badet nu, det känns som att min kropp kyler ner vattnet... 🥶🥶🥶

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 433
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 559
Senast: tanten
·
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
33 34 35
Svar
690
· Visningar
20 197
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
77 352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv

Hästrelaterat