Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle jag inte säga. Jag har allt sett en och annan stå ganska så handlingsförlamade. Även om de haft utbildning. Faktum är att man inte vet hur man reagerar i en stressituation förrän man varit i en. Jag vet hur jag fungerar.Jag kan garantera att hamnar du i den situationen så agerar du, då slår "reptilhjärnan" till.
Bra att du avbokade och tog orkeslöshetem på allvar.Jag känner att jag är på väg att krascha lite. Jag kände mig tvungen att skicka ett mess till mitt andra städhus dag och helt enkelt meddela att jag inte kan komma... det är första gången på fem år som jag sjukanmält mig till någon av mina kunder, och jag är inte ens sjuk, Jag ORKAR bara inte.
Nu har jag mens också och det påverkar hårt, men det här är inte bra.
Men PENGARNA!Bra att du avbokade och tog orkeslöshetem på allvar.
Du såg ju förra veckan när en familj blev bjudna på kakor med hasch...
Ja, där kanske t.o.m. jag drar gränsen.Du såg ju förra veckan när en familj blev bjudna på kakor med hasch...
Vad jobbigt när det bara pang blir så där ohanterbart!Fick panikångest på skolan efter en presentation gruppen hade, så sa något jag inte ens minns vad det var till läraren och kastade mig ut ur klassrummet.
Inser att jag måste prata med läraren om det då det inte är första gången och hon undrar nog vad som händer.
Blir så less på min ångest, kommer alltid olägligt.
Hoppas på en bättre dag imorgon då jag kommer ta bussen då, lättare att bli av med ångesten när jag har bilen att fly till.
Känns nästan jobbigare att ta det över teams, bättre att ta det öga mot öga så får jag hennes svar direkt. Annars kommer jag bara gå och oroa mig över vad hon ska svara.Vad jobbigt när det bara pang blir så där ohanterbart!
Känns det jobbigt att prata med läraren om det? Tänker att du kanske kan maila/sms:a eller så?
Det lär ju inte vara första eller sista gången hon får en elev med ångest/panikångest och bör väl vara något hon kan hantera oavsett kommunikationsform.
Ok, fattar!Känns nästan jobbigare att ta det över teams, bättre att ta det öga mot öga så får jag hennes svar direkt. Annars kommer jag bara gå och oroa mig över vad hon ska svara.
Så har tänkt på vad som skulle kännas bäst.
Ska ta upp det med psykologen på fredag också då vi har en stor gruppresentation på måndag som jag inte ver hur jag ska klara av.
Me 2Jag skulle aldrig följa med någon okänd för en drink...men detta hade jag åkt dit på
Visa bifogad fil 155516
Varför har du lagt ut en bild på min syster??