Jag fick godkänt! Yes! Två poäng över gränsen, men det var banne mig godkänt!
Bra jobbat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick godkänt! Yes! Två poäng över gränsen, men det var banne mig godkänt!
Tack! Jättenöjd.Bra jobbat
Klart du fick!Jag fick godkänt! Yes! Två poäng över gränsen, men det var banne mig godkänt!
Kursen godkänd, men i verkligheten vågar jag inte rädda liv.Ska genomföra webbkursen Våga rädda liv.
Min erfarenhet är att det vet du inte förrän du ställs där. Kanske är det så att du faktiskt vågar den dagen någon ligger framför dig och behöver hjälp.Kursen godkänd, men i verkligheten vågar jag inte rädda liv.
Jag kan garantera att hamnar du i den situationen så agerar du, då slår "reptilhjärnan" till.Kursen godkänd, men i verkligheten vågar jag inte rädda liv.
Men du kanske kan instruera andra på plats?Kursen godkänd, men i verkligheten vågar jag inte rädda liv.
Min erfarenhet är att det vet du inte förrän du ställs där. Kanske är det så att du faktiskt vågar den dagen någon ligger framför dig och behöver hjälp.
Förhoppningsvis.Men du kanske kan instruera andra på plats?
Jag kan garantera att hamnar du i den situationen så agerar du, då slår "reptilhjärnan" till.
Update: Kollegan hämtade kakor till mig och frågade om jag ville ha eller om jag tyckte det fortfarande var dåliga vibbar i kakorna.Kollegan hintade om att det fanns kakor på ett event. Jag kontrade med att det var dåliga vibbar i eventet så jag vågar inte äta kakorna där.
Hen kontrade tillbaka att jag ska sluta vara så häxig
Så dålig stämning finns väl ändå inte?Kollegan hintade om att det fanns kakor på ett event. Jag kontrade med att det var dåliga vibbar i eventet så jag vågar inte äta kakorna där.
Hen kontrade tillbaka att jag ska sluta vara så häxig