Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev sjukskriven tillomed 25 nu (sjukskrev mig 16de)
Haft feber sen fredags o hostar massor. Hostat upp ett sår känns de som. När jag skulle äta apelsin igår sved de så i halsen så fick sluta.
Skönt ändå o ha flera dagar att förhoppningsvis bli frisk på.
Det går nåt skit just nu som innehåller hostan från helvetet som den nämns, tydligen är den långvarig också och kan sluta med lunginflammation. Jag har avsagt mig all kontakt med folk trots att jag är saknad på några ställen, jag har helt gått i ide nu.
Mykoplasma?
Kan va. Men jag håller mig hemma. Hade läkarbesök över video
TackVerkar tydligen ha stora utbrott här och lite överallt. Ett jäkla skit! Oavsett; krya på dig
Då köper man en till frys ,host! Säger hon som har 3 hemma o 2 i skåneHemma. Handlat (igen) men nu har jag mat för en månad framåt eller något Varför kan jag inte sluta lockas av extrapris. Jag är en person, det är idiotiskt att köpa xl pack. Allt det gör bara att frysen är överfull.
Det är skit när det går snabbt. Uppåt eller nedåt.Jag har ju mitt hjälpmedel iom Dexcom men den här gick snabbt. Har alltid druvsocker eller godis med för att förhindra sånt här men ibland hinner mna inte.
Jäkla skitdiabetes
Klart du ska!Det är nog lite synd om mig? Så pass mycket att jag nog ska köpa en flaska gott rött när jag ändå ska till människobyn imorgon. Eller hur?
(det var nog ett halvår sen sist)
Det tycker jag.Det är nog lite synd om mig? Så pass mycket att jag nog ska köpa en flaska gott rött när jag ändå ska till människobyn imorgon. Eller hur?
(det var nog ett halvår sen sist)