Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det sket sig, de gick vidare med andraVar på arbetsintervju för över en månad sedan och har inte hört något så skrev precis ett mejl för att höra hur det står till
Min trötta hjärna Satt en stund och funderade på vad stank-ontoret är för något. Stan-kontoret såklartStankontoret
Kolleger
Blekt kaffe
Och ändå är alla möten på skype
Läste samma!Min trötta hjärna Satt en stund och funderade på vad stank-ontoret är för något. Stan-kontoret såklart
Då bor du i fel ände av länet, här är det helt ok om än väldigt mörkt.
Blodsockerfall kombinerat med blodtrycksfall är "skitspännande" fast åt det sämre hållet, jag har det själv om jag inte ser upp och lyssnar på kroppen, det enda som funkar då är en söt dryck, nåt salt, gärna en macka med salt på och så en stunds horisontalläge. Nu är det länge sen det hände för jag känner tidigt när det är dags för en rast och mera kaffe.Sicken skitmorgon detta blev. Skulle lämna in bilen vid 7 men blev närmare 8 pga av blodsockerfall under körning. Vart tvungen att stanna på en parkeringsficka för att återhämta mig och vara såpass bra att jag kunde köra vidare.
Nu är jag på kontoret oh gjot en del jobb men det går segt. Vill egentligen bara hem och lägga mig och sova men har MASSOR som ska hinnas med. Så fort jag får bilen ska dn lastas och åka till grannstaden. Leverans och läkarbesök. Lika bra att slå 2 flugor i en smäll.
Blir nog en bra dag det här ändå.
Blodsockerfall kombinerat med blodtrycksfall är "skitspännande" fast åt det sämre hållet, jag har det själv om jag inte ser upp och lyssnar på kroppen, det enda som funkar då är en söt dryck, nåt salt, gärna en macka med salt på och så en stunds horisontalläge. Nu är det länge sen det hände för jag känner tidigt när det är dags för en rast och mera kaffe.
Kan bara hålla med, mitt blodsocker tillsammans med mitt blodtryck är vanligtvis väldigt lågt, jag har aldrig sökt för det men fick låna en gammal kombitest av vården som stod och samlade damm i deras förråd (fint med kompisar som jobbar i den sektorn) så jag gjorde ett långtidstest över ett par månader och mina värden är normalt låga i vanliga fall men eftersom jag mår bra i vanliga fall så nöjde jag mig och tackade för lånet. Enda gången jag har godis med är när jag är i skogen, då ryker vanligtvis ett Mellanmål vare sig det behövs eller inte.Jag har ju mitt hjälpmedel iom Dexcom men den här gick snabbt. Har alltid druvsocker eller godis med för att förhindra sånt här men ibland hinner mna inte.
Jäkla skitdiabetes
Det går nåt skit just nu som innehåller hostan från helvetet som den nämns, tydligen är den långvarig också och kan sluta med lunginflammation. Jag har avsagt mig all kontakt med folk trots att jag är saknad på några ställen, jag har helt gått i ide nu.Blev sjukskriven tillomed 25 nu (sjukskrev mig 16de)
Haft feber sen fredags o hostar massor. Hostat upp ett sår känns de som. När jag skulle äta apelsin igår sved de så i halsen så fick sluta.
Skönt ändå o ha flera dagar att förhoppningsvis bli frisk på.
Den är fruktansvärd men jag tyckte Theracough funkade ganska bra mot hostan. Det hjälpte mot den värsta slemhostan. Jag har lite rethosta kvar men det är mycket bättre, sambon som inte tog hostmedicin hostar i princip lika mycket som förut. Vi var sjuka hela förra veckan.Det går nåt skit just nu som innehåller hostan från helvetet som den nämns, tydligen är den långvarig också och kan sluta med lunginflammation. Jag har avsagt mig all kontakt med folk trots att jag är saknad på några ställen, jag har helt gått i ide nu.
Nåt av det effektivaste jag testat var att dela en citron i 4 delar, lägga i en klyfta med skal och allt i en mugg med vatten och hetta upp i micron, ta upp och krama ur citronen och så i med en rejäl sker honung och sippa på detta. Det tipset fick jag av en läkare som kommer från ett varmare land, det var deras bästa kur för förkylning och hosta och det funkar kanon.Den är fruktansvärd men jag tyckte Theracough funkade ganska bra mot hostan. Det hjälpte mot den värsta slemhostan. Jag har lite rethosta kvar men det är mycket bättre, sambon som inte tog hostmedicin hostar i princip lika mycket som förut. Vi var sjuka hela förra veckan.
Dock börjar jag få ont i halsen igen och har frusit hela dagen trots att det är 13gr varmt ute, så jag hoppas verkligen att det inte tar om igen nu
Helt klart värt att testa. Hett vatten, honung och ingefära funkar också. Det är inte gott (enligt mig) men effektivtNåt av det effektivaste jag testat var att dela en citron i 4 delar, lägga i en klyfta med skal och allt i en mugg med vatten och hetta upp i micron, ta upp och krama ur citronen och så i med en rejäl sker honung och sippa på detta. Det tipset fick jag av en läkare som kommer från ett varmare land, det var deras bästa kur för förkylning och hosta och det funkar kanon.
Man ska aldrig döma ut nåt utan att ha testat, i hans släkt fanns det flera medicinmän sen urminnes tider.