Vad gör vi? Del CCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Handmatad älg är inte så roligt, men jag kan tänka mig att det såg himla roligt ut!
Beror på hur man bor och hur man agerar för jag har själv haft en mysig trädgårdsälg som kom och gick i flera år, vi var så mycket kompisar så vi kunde tom. tjaffsa lite på älgars vis och veva lite med framben-arm mot varann bara på skoj men man måste läsa av dom i början om dom verkligen är med på noterna, och "min" var det verkligen, han försökte tom. muddra mig i jakten på fler godismorötter när äpplena jag sparat var slut. :p

Beror på hur man bor och hur man agerar för jag har själv haft en mysig trädgårdsälg som kom och gick i flera år, vi var så mycket kompisar så vi kunde tom. tjaffsa lite på älgars vis och veva lite med framben-arm mot varann bara på skoj men man måste läsa av dom i början om dom verkligen är med på noterna, och "min" var det verkligen, han försökte tom. muddra mig i jakten på fler godismorötter när äpplena jag sparat var slut. :p
Okej. 👍

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 444
Tjatter Det frågade sambon mig när han läste på ett papper hemma. Va? sa jag. -Te-samo-far - vad är det? Jag kastade en blick på pappret och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 036
Senast: Badger
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 706
Senast: bumpo
·
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 304
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka