Vad gör vi? Del CCIV

Handmatad älg är inte så roligt, men jag kan tänka mig att det såg himla roligt ut!
Beror på hur man bor och hur man agerar för jag har själv haft en mysig trädgårdsälg som kom och gick i flera år, vi var så mycket kompisar så vi kunde tom. tjaffsa lite på älgars vis och veva lite med framben-arm mot varann bara på skoj men man måste läsa av dom i början om dom verkligen är med på noterna, och "min" var det verkligen, han försökte tom. muddra mig i jakten på fler godismorötter när äpplena jag sparat var slut. :p
 
Beror på hur man bor och hur man agerar för jag har själv haft en mysig trädgårdsälg som kom och gick i flera år, vi var så mycket kompisar så vi kunde tom. tjaffsa lite på älgars vis och veva lite med framben-arm mot varann bara på skoj men man måste läsa av dom i början om dom verkligen är med på noterna, och "min" var det verkligen, han försökte tom. muddra mig i jakten på fler godismorötter när äpplena jag sparat var slut. :p
Okej. 👍
 

Liknande trådar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur ändrar man sig och klarar av att göra sig av med sånt som bara står "utifall...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
1 535
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 873
Mat Jag skulle vilja göra konserver med äppelmos, men har tyvärr tidigare misslyckats med att få konserver lufttäta. Måste gummiringen till...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 899
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
77 045

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp