Vissa chefer har inte vett att hålla sig undan bara.Alltid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vissa chefer har inte vett att hålla sig undan bara.Alltid
Har aldrig argumenterat, utan mer sagt vad jag önskar, och sen har jag fått ett motbud om jag erbjudits tjänsten Först då kan man deala lite (enligt min erfarenhet).Råkat bli erbjuden ett jobb lite lagom oväntat sådär och funderar på hur man lägger fram ett löneanspråk Argumenterar man för sin sak? Siffran är inte jätteviktig så det känns lite konstigt.
/Amha som tidigare bara fått en lön serverad enligt kollektivavtal och därför inte behövt bry sig
Har aldrig argumenterat, utan mer sagt vad jag önskar, och sen har jag fått ett motbud om jag erbjudits tjänsten Först då kan man deala lite (enligt min erfarenhet).
Vissa chefer har inte vett att hålla sig undan bara.
Nej, det har jag nog inte gjor heller Roligast var ändå mitt första ”riktiga jobb”. Jag gav ett löneanspråk som jag ”tagit i” lite på. Blivande chefen erbjöd mig jobbet, och förklarade sen omständligt under ca 10min varför jag inte kunde få lönen jag begärt, och erbjöd mig sen 200kr mindre än jag begärtJag dealade inte ens, det var mer än vad jag vågat be om själv
Nej, det har jag nog inte gjor heller Roligast var ändå mitt första ”riktiga jobb”. Jag gav ett löneanspråk som jag ”tagit i” lite på. Blivande chefen erbjöd mig jobbet, och förklarade sen omständligt under ca 10min varför jag inte kunde få lönen jag begärt, och erbjöd mig sen 200kr mindre än jag begärt
Varit och handlat. Jäklar vad mycket människor det är ute, det är väl inte lönehelg eller har jag missat något annat?
Barnbidrag och pension...... men brukar vara mycket folk på fredagar oavsett lön.
Ja jäklar idag tror jag sambons månatliga arv efter svärmor kommer.
50 kr/månad..........
Min gamla märr kunde få för sig att mordhota mig vid matdags med strukna öron, märrpip och ett "bett" i näsan eftersom hon visste att jag skulle svara med samma mynt, ja utan strukna öron då.När man blir påkommen med att mordhota sin nya ungslyngel-granne som tittade på ens mat..
DHL.?Intressant att mitt paket jag beställt och kollar spårning på nu har inkommit till både Nyköping och Lindköpings terminaler vid EN exakt tidpunkt.
Råkat bli erbjuden ett jobb lite lagom oväntat sådär och funderar på hur man lägger fram ett löneanspråk Argumenterar man för sin sak? Siffran är inte jätteviktig så det känns lite konstigt.
/Amha som tidigare bara fått en lön serverad enligt kollektivavtal och därför inte behövt bry sig
Det skulle han aldrig göra! Han är rätt humorlös mot hästar med i hans tycke dåligt språk. Och såna människor.. Matte-uttrycket när han blir störd då han äter krubbmaten är:Min gamla märr kunde få för sig att mordhota mig vid matdags med strukna öron, märrpip och ett "bett" i näsan eftersom hon visste att jag skulle svara med samma mynt, ja utan strukna öron då.
Earlybird!DHL.?
En väns russ brukade vänta med att äta sitt kraftfoder tills boxgrannen ätit upp. Sen åt hon njutningsfullt upp sin giva - och boxgrannen var förbannad.När man blir påkommen med att mordhota sin nya ungslyngel-granne som tittade på ens mat..
Visa bifogad fil 155227