Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PensionVarit och handlat. Jäklar vad mycket människor det är ute, det är väl inte lönehelg eller har jag missat något annat?
Pension
Oj. Jag måste bo i en urmodig kommun. Vet på rak en enda tvätta-själv-anläggning. Men ett halvdussin ställen med automattvätt.Så har vi nog flest ställen som man tvättar själv i.
BarnbidragDet var massor med ungdomar också men antar att eftersom det är fredag att de slutar tidigare. Nästa fredag/helg kommer jag definitivt stanna hemma och inte åka in till centrum.
9 ÖsterledenOj. Jag måste bo i en urmodig kommun. Vet på rak en enda tvätta-själv-anläggning. Men ett halvdussin ställen med automattvätt.
Några mackar har gör-det-själv-hallar. Men de är väl mest för mekande?
Det är så himla skönt att få tummen ur och göra en rockad, varför i himmelens namn spar man på allt mög för fast man så väl vet att "det där var utdaterat för 10+ år sen"? Nädå, man flyttar bara skiten till ett nytt hörn längre in och så är det glömt för stunden.Städar i källaren (5 rum) efter elektrikern som rev alla sladdar/kablar, milde tid vad kabel o kabelskor + dosor det blev men nu är allt sprillans nytt där med. Av bara farten fortsatte jag med hyllor o lådor fulla med gud vet o allt annat.
Nu sorteras det i slänga, slänga o slänga , spara o ev bra o ha.
Här blev det hemmagjord schnitzel pommes och vitlökssåsFunderar på middag. Hur kan man ha så mycket hemma och inte ha något att äta?
Igen ?Har irriterat min närmaste chef
Med tanke på att jag jobbar i regionen så naj här får man minsann inte betalt för hela helgen när man sitter i soffan Chefen skickar ett mail till mig ibland med bara en skärmdump över mina tider och så fattas uttiden.... Lite lätt passivt aggressivt kan kännasGöra i efterhand? Nej nej nej du skall ha betalt för hela helgen så klart. Tyvärr går chefen in hos oss och ändrar sånt.
Det är värre att vara bra anställd och jobba gratis...
Vi får tyvärr inte betalat heller men vi brukar skoja om det...Med tanke på att jag jobbar i regionen så naj här får man minsann inte betalt för hela helgen när man sitter i soffan Chefen skickar ett mail till mig ibland med bara en skärmdump över mina tider och så fattas uttiden.... Lite lätt passivt aggressivt kan kännas
Igen ?