Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så har vi nog flest ställen som man tvättar själv i.Nej häromkring kryllar det av tvättar där du tvättar själv med hjälp av högtryckstvätt. En massa bås i en lång rad.
Här finns bara en bemannad mack men jag gillade inte bemötandet första gången jag var där.
Har dock hittat en tvätt i min smak så nu är bilen vit igen
Hur gör man då? Här finns bara 365 dagar fyllda med olika former av sysselsättning så många timmar som man orkar. Den som gjorde upp mitt schema glömde både veckodagar och årtal.Näe vet ni vad! Nu gör jag helg
Jag med. Sambon har inte börjat jobba sin fredag än.Näe vet ni vad! Nu gör jag helg
Man tar sig hem fyller ett glas med rött lägger sig på soffanHur gör man då? Här finns bara 365 dagar fyllda med olika former av sysselsättning så många timmar som man orkar. Den som gjorde upp mitt schema glömde både veckodagar och årtal.
Men jag har ju verksamheten hemma och tar jag ett glas rött blir jag sjuk på riktigt eftersom jag inte tål någon form av alkohol alls, inte ens ytte-pytte lite så då får det bli blåbärssaft istället.Man tar sig hem fyller ett glas med rött lägger sig på soffan
Var glad att du inte fick nån i knät, det hände mig på Donken, en av dom anställda tjejerna hade vaskat golvet, halkade och gjorde en piruett och dråsade ner i mitt knä, först sa hon ingenting men sen asgarvade vi båda och det blev ju inte bättre när jag kläckte ur mig "ja då gifter vi oss väl när vi ändå hamnat här". Då brast det för dom övriga i personalen också.Sitter på en buss många stog som jag fick trängas förbi eftersom att det var tomma platser i bakänden. Men hujedamig då fick jag sitta bredvid någon okänd.
Göra i efterhand? Nej nej nej du skall ha betalt för hela helgen så klart. Tyvärr går chefen in hos oss och ändrar sånt.Det enda missnöjda med min arbetsinsats i dag var ju att jag glömde stämpla ut, tur det går att göra i efterhand
Blåbärssaft blir också ett glas rött.Men jag har ju verksamheten hemma och tar jag ett glas rött blir jag sjuk på riktigt eftersom jag inte tål någon form av alkohol alls, inte ens ytte-pytte lite så då får det bli blåbärssaft istället.
Jag tror jag skippar det där med att lägga mig på soffan, då får jag bara ångest över allt som behöver göras, äh helger är så överskattat, jag kör på så kanske jag blir klar till julafton år 3000.
Barnbidrag och pension...... men brukar vara mycket folk på fredagar oavsett lön.Varit och handlat. Jäklar vad mycket människor det är ute, det är väl inte lönehelg eller har jag missat något annat?