Vad gör vi? Del CCIII

Nej häromkring kryllar det av tvättar där du tvättar själv med hjälp av högtryckstvätt. En massa bås i en lång rad.
Här finns bara en bemannad mack men jag gillade inte bemötandet första gången jag var där.
Har dock hittat en tvätt i min smak så nu är bilen vit igen :)
Så har vi nog flest ställen som man tvättar själv i.
 
Sitter på en buss många stog som jag fick trängas förbi eftersom att det var tomma platser i bakänden. Men hujedamig då fick jag sitta bredvid någon okänd.
 
Har gjort ett bra jobb i dag och känner mig nöjd med dagens insats. Till skillnad mot så många, typ alla verkar det som, gillar jag långa diktat och betar av dem en efter en så fort jag kan, blir ändå en del av det till slut. Det enda missnöjda med min arbetsinsats i dag var ju att jag glömde stämpla ut, tur det går att göra i efterhand ;)

Gick av vid ica och handlade lite, såg att de hade billiga räkor så när jag ändå skulle ha ett billigt rostbröd så tog jag räkor, köpte ägg på rabatt också. De har aubergine också för 5 kr så tog en sådan, aldrig ätit men något kan man väl göra med den i ätväg?
 
Man tar sig hem fyller ett glas med rött lägger sig på soffan :D:D:D
Men jag har ju verksamheten hemma och tar jag ett glas rött blir jag sjuk på riktigt eftersom jag inte tål någon form av alkohol alls, inte ens ytte-pytte lite så då får det bli blåbärssaft istället.:d
Jag tror jag skippar det där med att lägga mig på soffan, då får jag bara ångest över allt som behöver göras, äh helger är så överskattat, jag kör på så kanske jag blir klar till julafton år 3000. :D
 
Började dagen med att gymma, fodra och sen jobba. På lunchen tog jag en löptur med hundarna i duggdisregnet. Tappade arbetslusten på vägen tror jag. Men efter lunch och kramar av febrig dotter så sitter jag på kontoret igen. Men jag tror jag ger mig snart och tar helg. Har gjort det jag behöver så resten kan vänta tills veckan.
 
Sitter på en buss många stog som jag fick trängas förbi eftersom att det var tomma platser i bakänden. Men hujedamig då fick jag sitta bredvid någon okänd.
Var glad att du inte fick nån i knät, det hände mig på Donken, en av dom anställda tjejerna hade vaskat golvet, halkade och gjorde en piruett och dråsade ner i mitt knä, först sa hon ingenting men sen asgarvade vi båda och det blev ju inte bättre när jag kläckte ur mig "ja då gifter vi oss väl när vi ändå hamnat här". Då brast det för dom övriga i personalen också. :laugh:

Man har inte roligare än man gör sig. :p
 
Städar i källaren (5 rum) efter elektrikern som rev alla sladdar/kablar, milde tid vad kabel o kabelskor + dosor det blev men nu är allt sprillans nytt där med. Av bara farten fortsatte jag med hyllor o lådor fulla med gud vet o allt annat.
Nu sorteras det i slänga, slänga o slänga , spara o ev bra o ha.
 
Varit och handlat. Jäklar vad mycket människor det är ute, det är väl inte lönehelg eller har jag missat något annat?
 
Det enda missnöjda med min arbetsinsats i dag var ju att jag glömde stämpla ut, tur det går att göra i efterhand ;)
Göra i efterhand? Nej nej nej du skall ha betalt för hela helgen så klart. Tyvärr går chefen in hos oss och ändrar sånt.

Det är värre att vara bra anställd och jobba gratis... :D :D:D:D
 
Men jag har ju verksamheten hemma och tar jag ett glas rött blir jag sjuk på riktigt eftersom jag inte tål någon form av alkohol alls, inte ens ytte-pytte lite så då får det bli blåbärssaft istället.:d
Jag tror jag skippar det där med att lägga mig på soffan, då får jag bara ångest över allt som behöver göras, äh helger är så överskattat, jag kör på så kanske jag blir klar till julafton år 3000. :D
Blåbärssaft blir också ett glas rött.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
583
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 810
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 856
Senast: Inte_Ung
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 060
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp