Vad gör vi? Del CCIII

Idag har jag inte lämnat huset förutom för att handla lite mat och glass ikväll.
Igår åkte mamma och jag till den lilla bokskogen där vi träffade världens mest sociala och superbusiga katt!
Så söt :love:
1000007630.webp
 
Jag kom på att det är 14 dar sen jag senast lämnade tomtgränsen och var till butiken, grannarna har slutat fundera för flera år sen när det inte är några fotspår i snön eller bilspår på med än en vecka på vintern eftersom jag har jobbet hemma och inte behöver åka nånstans mer än hämta ev. paket och handla. När folk undrar skyller jag på fotbojan som jag inte har.:D
 
Mysig kväll I stallet 🥰. Fick hjälp att få pållan lite rakad nu när hon satt vinterpäls men det såg inte mycket ut på golvet 😄. Fick bli en kort stund longering; hästen höll gott tempo I både trav och galopp 😊, första kvällen jag behöver ha belysningen på (lite efter kl. 18.30) då är det allt höst 😄.
 
Önskar jag hade mer än en yttepytte garderob (om man kan kalla den det). Men tyvärr inte. Så jag får ta fram och lägga undan två gånger om året. Jag slår vad om att eftersom jag nu plockat fram vinterkläderna kommer det bli sensommar ;)
Jag har 60×60 fullt tillräckligt. Behövs inte större än så. Men det mesta använder jag året om.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
580
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 809
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 856
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 060
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Adventskalendertråden 2024
  • Sundsvall?
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Första hund
  • Det bästa med ”din” ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp