Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wohooo!IMORGON FAR JAG NYCKLARNA TILL MIN ALLDELES EGNA LAGENHET
Kommunallagen som är så rolig...
Noll kulturliv. Har vänner och bekanta där, men de är hästmänniskor och den världen är okej iaf. Men för mig som vill ha både och är det rätt värdelöst.
De har så många idéer Spionen fick en havrefralla tidigare, bar den till min pälsiga matta, la den där, skällde på den, sparkade på den och skällde igen, bet på den lite och skakade på huvudet, och gick sedan. När jag gick för att ta den för att jag trodde att han inte ville ha den kom han farande och tog den och åt upp denNastan vaken ... Tater Tott fick fnatt i gar kvall och tyckte att han absolut maste ut nar vi precis holl pa att ga och lagga oss. Han hade plockat ett par paron under dagen igen sa jag misstankte att magen kanske inte var sa bra sa jag slappte ut honom igen fast han varit ute 5 minuter innan.
Jag hann precis i sang sa var han igang igen, hogljutt, med protester ... kanske han inte hann klart tankte jag och slappte ut honom igen. Den har gangen gick jag ut pa verandan med honom och forklarade att han skulle "bajsa ocksa" ... varpa han far ivag med en farlig fart och hamtar en leksak som han vill att vi leker med.
Det tog en halvtimma innan han antligen la sig och var tyst. Nu har jag alltsa forstarkt att man kan fa ga ut mitt i natten om jag bara hojtar tillrackligt. Det ska bli intressant att se hur manga dagar det tar att ignorera hans ovasen innan han get upp och lagger sig igen nar natt ritualerna startar.