Vad gör vi? Del CCIII

De har så många idéer :D Spionen fick en havrefralla tidigare, bar den till min pälsiga matta, la den där, skällde på den, sparkade på den och skällde igen, bet på den lite och skakade på huvudet, och gick sedan. När jag gick för att ta den för att jag trodde att han inte ville ha den kom han farande och tog den och åt upp den :D

Min lilla (69 cm over manken:angel:) gnallspik horde att jag "tranade" med Emma-Sue det sista jag gjorde innan sangdags medan han var i ett annat rum. Jag visade Maken vad vi tranat med under dagen, traning som gor att "traning" blir deras favorit lek. Tater Tott och aven Diva kan "leken" mycket bra och han forvantade sig att jag skulle hanga med ut och "leka" med honom ocksa. :cautious:
Sa i dag far Tater Tott folja med nar jag ska trana nagra andra hundar. Han kan fa ligga och sitta for att distrahera dem. Da "leker" jag ju med honom (det vill saga jag ger honom nagra godisar eller mycket lungt en bit-leksak en stund) da och da. :D Ibland ar han lattlurad den lille!
 
Min lilla (69 cm over manken:angel:) gnallspik horde att jag "tranade" med Emma-Sue det sista jag gjorde innan sangdags medan han var i ett annat rum. Jag visade Maken vad vi tranat med under dagen, traning som gor att "traning" blir deras favorit lek. Tater Tott och aven Diva kan "leken" mycket bra och han forvantade sig att jag skulle hanga med ut och "leka" med honom ocksa. :cautious:
Sa i dag far Tater Tott folja med nar jag ska trana nagra andra hundar. Han kan fa ligga och sitta for att distrahera dem. Da "leker" jag ju med honom (det vill saga jag ger honom nagra godisar eller mycket lungt en bit-leksak en stund) da och da. :D Ibland ar han lattlurad den lille!
En granne har ansett att jag är perfekt att träna attack på :eek: och jycken tycker jag är en skitkul "tuggleksak", :crazy: det brukar sluta i kaos på gräset.:laugh:
 
”Men sitt vackert nu då för helvete jobbiga lillesyrra så vi får maten!” 🙄😅
IMG_1015.webp
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
580
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 809
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 856
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 060
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Adventskalendertråden 2024
  • Sundsvall?
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp