Varulven väckte mig ca 02:0 inatt. Sa åt honom att gå och lägga sig men han börjar höra dåligt.
02:50 gav jag upp och klev upp, gav honom vatten och tog sedan en förvånad Wilma i alla fyra benen och stoppade henne raskt i buren, igen!
Lille Skrutt fångades enkelt in och fick göra henne sällskap medan matte klädde på sig och gick ut med hundarna som fick hoppa in i bilen efter behoven var avklarade.
Katter och lätt packning + ett par älgben fick göra hundarna sällskap och vi rullade iväg till en mack där jag snällt frågade om jag kunde få swisha en macka och en kaffe. Jag fick swisha honom pengarna och sen betalade expediten åt mig. Typiskt att tappa bort plånboken nu när de varnar för en massa bluffar med swish.
Åkte och kopplade släpet och vi rullade iväg vid 04 mot huset. Hann bli ett par muggar kaffe till på vägen med tillhörande toalettbesök innan jag till min fasa inser att jag inte kommer ta mig ända fram med bilen. Ringer en kompis som jobbar i Uppsala, men just idag jobbade hon hemifrån. Kommer på att ringa
@Scata och frågar om hon kunde hjälpa mig tanka om jag swishade henne pengar, så vi gör upp om att träffas på macken ovanför Gävle.
Medan jag väntade frågade jag om jag kunde få swisha så jag kunde tanka och under över alla under så gick det bra! Hann tanka innan
@Scata hann fram så istället gjorde vi sällskap hem till henne där hundarna fick springa av sig lite och jag blev bjuden på en jättegod lunch.
Mycket trevligt besök och en massa snack.
Sätter mig i bilen och trodde först det hänt en olycka i buren med katterna, men det var benen som började lukta allt värre. Jag hade glömt bort att jag tänkt slänga dem i släpet och ute på motorväg är det bara att stå ut med stanken.
Parkerade släpet, släppte ut hundarna + ben i trädgården och bar in katterna till låda, vatten och mat. Hundarna fick mat och vatten och sen åkte jag och bastade IR-bastu, fick en dusch och efter en del krångel lyckades jag även köpa lite mig genom en online-beställning. Hemma igen till 21 och äntligen lite mer mat efter en lång dag.