Vad gör vi? Del CCIII

Jag har 60×60 fullt tillräckligt. Behövs inte större än så. Men det mesta använder jag året om.
Samma här. Jag använder faktiskt också mycket av mina kläder året om. Många av klänningarna t.ex. De kombineras med längre/varmare leggings på vintern och på sommaren går jag barbent eller har cykelbyxor under.
 
Vaknade före bebis så passar på att dricka kaffe i lugn och ro.
Idag ska vi på konsert, så han får bo hos mina föräldrar tills imorgon. Känns jättekonstigt! Inte för att jag inte litar på dem, utan för att det blir första gången på ett halvår vi åker någonstans utan honom. Och vi kommer vara ca 20 mil bort om det händer något.. Fast det tror jag inte det gör.
 
Vaknade till den fantastiska nyheten att kent ska återförenas för tre spelningar i mars :love: Dock lite blandade känslor när avskedet 2016 var så känsloladdat, vetskapen att behöva göra slut två gånger liksom 😅
 
Varit vaken i flera timmar, men låg kvar i sängen till efter 7. Nu har jag druckit te och ätit knäckebröd med ost.
Klockan 10 ska jag och mamma åka och promenera utanför stan, sedan åker vi hem till katten.
 
Önskar jag hade mer än en yttepytte garderob (om man kan kalla den det). Men tyvärr inte. Så jag får ta fram och lägga undan två gånger om året. Jag slår vad om att eftersom jag nu plockat fram vinterkläderna kommer det bli sensommar ;)

Vår klädförvaring är väl lagom stor- sån där hög ställning med lådor på båda sidor och hänga galgar i mitten så där är alla våra kläder blandade.

Våra "vanliga" jackor i hallen (liten!) får hänga framme oavsett årstid och trängas....Vill inte förvara dem på kattvinden som är oinredd pga musrisken 😄
 
Började dagen med ett videomöte med studie- och yrkesvägledare. Snacka om att hon var rätt person på rätt plats. Så kunnig, lugn och tydlig och förstående, och så öppen för att hitta olika lösningar och verkligen klura ut hur vi ska göra för att det ska bli bra för mig med vad jag än väljer att studera. Helt annorlunda mot de personer jag tidigare pratat med som i princip bara suttit där och sagt "Jaha, vad ska jag göra, du får väl fixa dina studier själv!". Nu känner jag mig betydligt mer motiverad än tidigare.
 
Ska dricka upp kaffet och sen åka och se om jag kan hitta en biltvätt till min lilla skitiga pärla. Hon ser mer grå än vit ut för tillfället.
Vet att det finns flera tvättar men jag vill inte göra jobbet själv. Jag vill köra in och när jag kör ut i andra änden är bilen skinande ren.
 
Sitter och väntar på att få lämna ett blodprov och få något rör till ett urinprov. Synd jag inte kom på det igår istället, när jag ändå passerade ena stället två ggr och det andra en gång. Nu har jag kört några mil enkom för blodprovet. :meh:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
580
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 809
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 856
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 060
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp