Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mår så mycket bättre än jag någonsin har gjort, Kan vara det.Jag märker bara på hur du skriver här och ser ut på bild hur du har förändrats. Hela du har lyst upp!
Den finns i Stockholm också, på Hornsgatan vid Zinkensdamm.Pen Store
Laddat upp fakturan för kolikbesöket till agria. Får som svar att de har en beräknat handläggningstid på 30 arbetsdagar ! På riktigt ??? Jag hade verkligen hoppats på ersättning innan jag behöver betala fakturan!!
Jag undrar om det verkligen tar så lång tid dock? Har aldrig varit med om att det tagit så lång tid alls. Förvisso var det - tack och lov - ca 3 år sedan som jag använde försäkringen senast, tror jag.Lite dåligt. Jag väntar på ersättning från folksam får hästapållens besök med
Jag undrar om det verkligen tar så lång tid dock? Har aldrig varit med om att det tagit så lång tid alls. Förvisso var det - tack och lov - ca 3 år sedan som jag använde försäkringen senast, tror jag.
Det verkar som att handläggningstiderna blivit längre, hör det från kunder och även när vi som klinik skickar in direktreglering så blir vi ”straffade” för att vi skickar in utanför direktregleringstid och handläggningstiden blir då 3 dagar istället för direkt. En gång skickade vi en direktreglering 07.59 och då fick kunden minsann vänta upp till tre dagar för att det var utanför direktregleringstiden som börjar 08Jag undrar om det verkligen tar så lång tid dock? Har aldrig varit med om att det tagit så lång tid alls. Förvisso var det - tack och lov - ca 3 år sedan som jag använde försäkringen senast, tror jag.
Men 30 arbetsdagar??? Har den blivit såpass mycket längre på sistone? Det är ju 6 veckor (förutsatt att de räknar mån-fre alltså) !Det verkar som att handläggningstiderna blivit längre, hör det från kunder och även när vi som klinik skickar in direktreglering så blir vi ”straffade” för att vi skickar in utanför direktregleringstid och handläggningstiden blir då 3 dagar istället för direkt. En gång skickade vi en direktreglering 07.59 och då fick kunden minsann vänta upp till tre dagar för att det var utanför direktregleringstiden som börjar 08