Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var ett par år sedan mitt senaste försäkringsärende, men då var det också 30 dagar.Men 30 arbetsdagar??? Har den blivit såpass mycket längre på sistone? Det är ju 6 veckor (förutsatt att de räknar mån-fre alltså) !
20 dagar stod det i smset jag fick när jag skickade in senaste medicinräkningen häromdagen. Bruakr gå fortare.Men 30 arbetsdagar??? Har den blivit såpass mycket längre på sistone? Det är ju 6 veckor (förutsatt att de räknar mån-fre alltså) !
Problemet brukar ju oftast vara det motsatta med just pastaBra att grannen är hemma när man mitt i matlagningen inser att man har pasta nog åt ett marsvin typ.
Jag är en total katastrof på att mäta upp lagom med pasta. Alltid till en armé. Tyvärr fanns inte den möjligheten nu.Problemet brukar ju oftast vara det motsatta med just pasta
Haha konstaterade sist vi kom hem med spagetti och ris. Det behövs inte köpas närmare millennium skiftet iaf....Problemet brukar ju oftast vara det motsatta med just pasta
Åt köttbullar, kokt potatis, gräddsås, lingon och pressgurka till lunch
Tog en chokladglass till efterrätt.
Nu åker vi genom mina gamla hemtrakter, alltså Östergötland.
Håller tummar och tår!Om det är någon gång jag behöver mina ångestdämpande är det just nu.
Men TOG det så lång tid i verkligheten?Var ett par år sedan mitt senaste försäkringsärende, men då var det också 30 dagar.
De misstänkte invärtes blödning på mig också. Hittades inget vid den rejält obehagliga (vakna) koloskopin.Pratade med en läkare efter provtagning. Jag har dåliga blodvärden och har haft det iaf sedan 2022, järn, d-vitamin, b-12 osv är helt normala. Jag har gått igenom klimakteriet så ingen riklig mens. Enligt honom kan det bero på att jag blöder någonstans invärtes. Han ska skicka en remiss så jag kan sövas och göra en endoskopi för att se om jag blöder i magen/tarmarna. Är det inte så, så får vi gå vidare. Suck.
De misstänkte invärtes blödning på mig också. Hittades inget vid den rejält obehagliga (vakna) koloskopin.
Det var mina njurar som pajade järnet. Dåliga njurar gav lågt blodvärde. Dvs depåerna var fulla men det kom inte ut i blodet.
Har de pratat om hur dina depåer ser ut?