Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Upptäckte att regn på kalt huvud är KALLTJag struntade i peruk, jag insåg att jag trivdes rätt bra med naket huvud och gick på mössor när jag frös. Ibörjan orkade jag inte ens tänka på fler besök och sen trivdes jag bra ändå.
Tror pålle klarar sig utmärkt; äpple skadar dessutom tänderna så gör ju inget att ha liten paus (fått till mig av hästtandläkaren hur skadligt det är). Vila upp dig och njut av faktumet att du har god hjälp och stöd omkring digJag fick order om att vara stilla nu efter operationen. Hade mockat och fixat mat till pålle i morse. Så stalltjejerna tar in häst och hans kompis. Sambo erbjöd sig att gå en promenad och ”äppla och gräsa” pålle. Så han får iaf göra ngt.
Jag ska lyssna ljudbok och sova med hundarna.
Jag märker bara på hur du skriver här och ser ut på bild hur du har förändrats. Hela du har lyst upp!Jag köpte bröd och folk tittar och ler åt mig. det är jag van vid nu.
Men idag hände något annorlunda.
En tjej tittade upp och ner på mig, liksom scannade av mig och sen log. sen gick.
Det kändes annorlunda, och kan liksom inte släppa det hela.