Förlåt en nyfiken fråga, men vad är chipet till för?Alltså det gör ont att bli chipmärkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt en nyfiken fråga, men vad är chipet till för?Alltså det gör ont att bli chipmärkt
Ja, ni har ju världens bästa pennshop i din stad *avis*Väntar på mamma på tågstationen, tåget är två timmar sent. Stackars mamma!
Men jag har hunnit gå på stan för en gångs skull, men bara köpt en massa anteckningsblock och pennor. Äkta student!
Har vi? Vilken då?Ja, ni har ju världens bästa pennshop i din stad *avis*
Pen StoreHar vi? Vilken då?
Jag var på bokhandeln bara..
Måste kolla in! Tack för tipset!Pen Store
Är dom snyggaTittar på Poliserna på skotska höglandet
Vi ska ha födelsedagskalas för sonen på lördag så det behöver bakas och städas.Vad händer om du skiter i att städa och baka?
Jag struntade i peruk, jag insåg att jag trivdes rätt bra med naket huvud och gick på mössor när jag frös. Ibörjan orkade jag inte ens tänka på fler besök och sen trivdes jag bra ändå.Insättning av clips var inte så farligt. Imorgon blir jag chipmärkt i magen istället, endokrin behandling så tja välkommen klimakteriet. Typ. Men nu gör jag iaf något, det är bättre än att vänta. Har tid hos peruk-ställe nästa vecka men det är risk att jag behöver boka om eftersom planen är att sätta in venport innan första behandlingen. Men det är ju bara att boka om i så fall.
Men jösses vad gräsligt dyrt det är med peruk! Och avgiften för att prova ut den osv äter upp hela rekvisitionen från regionen.
Självklart och även om dom inte skulle vara det så räcker det att blunda och lyssna. Dialekten gör dom snyggaÄr dom snygga
Tack! Det känns faktiskt skönt att han kom hem ändå. Både som support och som avledande genom att vara rolig. Tur att jag blev tillsammans med en så rolig clown ändå!Åh nej, fy vilket tufft besked Jag håller tummarna för att det går bra! Skönt att sambon är på väg hem, så att du inte behöver vara ensam i det.