Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det länge sen? Enligt bilden på Facebook görs det elektroniskt numera, de har nån app för det.Hoppas det blir trevligare resultat när de kollar bilister jämfört med hur det var senast jag såg att de hade kontroll vid vägen där jag bodde förut. Då fick de avbryta tidigare än planerat, för att häftena där de skriver ut böter tog slut... Det var så otroligt många som körde för fort, flera blev av med körkorten och tja, mycket böter delades ut. Kör folk lugnare där efter det? Inte då. De har minst lika många till att fånga på det stället.
Ja min chef hinner inte till jobbet innan böterna ramlat in på kivra.Var det länge sen? Enligt bilden på Facebook görs det elektroniskt numera, de har nån app för det.
Som jag minns det så var det två år sedan. Så inte jättelänge sedan, men jag flyttade därifrån för ett år sedan och tror att det var sommaren innan det som de kollade... Och det var poliserna själva som la ut på facebook att deras pappershäften tagit slut. Blev dock själv förvånad vid det tillfället att de fortfarande använde papper osv istället för något elektroniskt alternativ.Var det länge sen? Enligt bilden på Facebook görs det elektroniskt numera, de har nån app för det.
Jag använder Tupperware varje dag så det är lite synd. Men jag har inte köpt nåt på massor av år så det är nog mitt fel att de konkar.Hör på nyheterna att Tupperware konkat.
Förvånande - trodde de försvunnit för länge sedan. Plastpartyn var nåt som fanns i min ungdom, dvs på ödlornas tid.
Tänk att de överlevt ända till nu.
De har gjort för bra grejer helt enkelt. Jag har en del hemma som bedömt är från tidigt 90-tal.Jag använder Tupperware varje dag så det är lite synd. Men jag har inte köpt nåt på massor av år så det är nog mitt fel att de konkar.
Oj, min BVC sköterska pratade om just Tupperware senast idag, att hon skulle gå på Tupperwareparty i helgen.Hör på nyheterna att Tupperware konkat.
Förvånande - trodde de försvunnit för länge sedan. Plastpartyn var nåt som fanns i min ungdom, dvs på ödlornas tid.
Tänk att de överlevt ända till nu.
Jag undrar då - hur skadlig är den plasten?De har gjort för bra grejer helt enkelt. Jag har en del hemma som bedömt är från tidigt 90-tal.