Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på om jag ska boka en biljett till Thåström på Scandinavium i februari?
Funderar??? Konstigt ord i sammanhanget...Funderar på om jag ska boka en biljett till Thåström på Scandinavium i februari?
Ja. Och så småningom via biopsi.Kan man se dåliga njurvärden som blodprov? Eller vilka prover ska man ta då?
JA det ska du förstås göra.
Funderat färdigt.Funderar??? Konstigt ord i sammanhanget...
Ja. Och så småningom via biopsi.
Eftersom du haft diabetes rätt länge så borde din läkarkontakt ha full koll på hur väl dina njurar funkar?
diabetes nöter ut njurarna långsamt och säkert. Det finns bara en väg framåt och den är nedåt.
Jag fick diabetes 1972, så att mina njurar gav upp var helt väntat.
Tror du kan lita på att de börjar varna om de börjar resan nedåt.Jag tror mina njurvärden är bra? De är något jag tror de kollar regelbundet. Får kolla med min läkare.
kan du inte åka ner?Min bonuspappa - Nairobi - ligger på sjukhus. Han kunde inte andas och de fick köra in honom akut. De tror att han har någon infektion, han har opererats flera gånger innan. Jag får panik att sitta här på en annan kontinent och inte kunna göra något. Min älskade lilla mamma är där ensam.
Fan, fan, fan, fan
kan du inte åka ner?
Tror du kan lita på att de börjar varna om de börjar resan nedåt.
Perfekta tror jag är osannolikt men skapligt bra - då är du att gratulera
Fy så jobbigt! Håller alla tummar! Kan ni ha telefon/videokontakt i alla fall?Min bonuspappa - Nairobi - ligger på sjukhus. Han kunde inte andas och de fick köra in honom akut. De tror att han har någon infektion, han har opererats flera gånger innan. Jag får panik att sitta här på en annan kontinent och inte kunna göra något. Min älskade lilla mamma är där ensam.
Fan, fan, fan, fan
Synd med ett sådant avslut på kvällen, det lät ju bra annars!Helgen kom.
Började med kålsoppa och ett par breezer hos päronen. Sen blev det några timmar på marknaden med mjukglass, langos och en cider och träff och prat med massa goa människor i olika åldrar.
Dagen slutade med att vi fick ”frakta” hem en bekant som vinglade ut framför bilar och var helt väck. Det var ett projekt men personen är inte en sådan person som jag skulle vilja lämna över till polisen.
När vi var nästan hemma kom hens släkting och följde med hen in. Jag gissar på att hen somnade direkt.
Visa bifogad fil 153632
Det finns ju fler värden än kalium när det gäller njurarna.Kollade just på mina provsvar och p-kalium vilket verkar vara njurarna ligger exakt i referensområdet.
Visa bifogad fil 153629
De har personalbrist på Försäkringskassan vilket förklarar de långa handläggningstiderna där.20 dagar stod det i smset jag fick när jag skickade in senaste medicinräkningen häromdagen. Bruakr gå fortare.
Tycker handläggningstider generellt har blivit längre. Tog ju två månader innan jag fick nåt besked från försäkringskassan, sjukförsäkringen tog lite över 6 veckor. Det är helt galet.