Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså min kollega är ju helt sjuk. :rofl: Jag vill ersätta alla kollegor med kloner av hen.
Hen kom springande, var vrålhungrig som jag. Erbjöd sig att cykla och fixa mat eftersom det går fortare. Helt ok för mig. :D

Hen ringer och säger att det är kö hela vägen ut från restaurangen. Jag typ ok men borde kanske gå ganska fort ändå (vi köpte sallad).
Sedan ringer hen igen, 5 minuter senare. Säger att hen är på väg tillbaka.
Jag undrar vad hände med kön? O_o
Hen typ "Asså, jag sa att jag jobbade med renoveringar på slottet, och alla lät mig gå före"
O_o:eek::confused::rofl::love:

Älskart! :love: :rofl: Megakudos till din kollega :bow: :bow: :bow:
 
Snart är jag hel och har ett hem igen... möt Isis:

118240068_914103879080093_5352368665775601233_n.jpg
 
Kommer du förbi mig sen? Jag har åstadkommit noll av det jag hade tänkt idag. Istället har nja kört grästrimmer (?!), Solat, spelat mobilspel och läst 141 sidor i en bok. Dricker nu rosé. Det här med att plocka ihop/packa/städa kommer bli tungt. :cautious: :rofl:
Absolut, men med tanke på nuvarande tempo har jag nog en inställningstid på 3-6 veckor :angel: :D
Så fort jag kom hem så satte jag på en maskin tvätt, dammsög och moppade med swiffern - och nu är jag genomblöt av svett så jag ska duscha!

Din tur @Linta :sneaky::D
I feel deeply personally attacked by this.

;) :D jag har faktiskt också kört en tvättmaskin! Och börjat städa, synd att jag är så oorganiserad att det inte lär märkas förrän typ imorn :rofl:
Klokt val :up:

Edit: Men var är GT:n?! 🍸
Jag blir ju så jädra packad på spritdrinkar :arghh: :rofl: Gin är alldeles för gott... plus att en kall öl är rätt oslagbar en sommardag :D
 
I feel deeply personally attacked by this.

;) :D jag har faktiskt också kört en tvättmaskin! Och börjat städa, synd att jag är så oorganiserad att det inte lär märkas förrän typ imorn :rofl:
:devil:

Jag tänkte på katten - "hon ska inte behöva bo bland dammtussar" :angel::rofl:
Dvs, jag kan bo så men katten är ju viktigast :cool::D
(Plus att mina strumpor började bli alldeles för skräpiga av att gå inomhus :o)
 
:devil:

Jag tänkte på katten - "hon ska inte behöva bo bland dammtussar" :angel::rofl:
Dvs, jag kan bo så men katten är ju viktigast :cool::D
(Plus att mina strumpor började bli alldeles för skräpiga av att gå inomhus :o)
Haha ja asså det finns ju en anledning till att det aldrig kommer några ”före”-bilder från mig 🙃 jag är så otroligt obrydd av stök men nu är det även smutsigt och det gillar jag inte :cautious:
(Men givetvis är katternas ställen rena osv)
 
Haha ja asså det finns ju en anledning till att det aldrig kommer några ”före”-bilder från mig 🙃 jag är så otroligt obrydd av stök men nu är det även smutsigt och det gillar jag inte :cautious:
(Men givetvis är katternas ställen rena osv)
Samma här! Så jag försöker hejda mig innan det går för långt och blir alltför stökigt, för jag kan lätt leva i det och bli blind för det :rofl:

Strumpor och fötter är ett bra tecken att titta efter tycker jag, börjar de bli för skräpiga inomhus så är det dags :angel::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
580
· Visningar
56 576
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 348
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 351
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 909
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Allt känns hopplöst…
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp