Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske blir enklare att få vård när du flyttat hem till Sverige igen? För visst är du på väg?Mitt knä blir inte bättre. Går med knäskydd i hettan och svettas men det lindrar inget. Har ätit upp alldeles för många värktabletter utan lindring. Jag skadade knät i en skidolycka för typ 20 år sen och skadan blev akut igen när jag dumdristigt nog gick en längre promenad. Bilen var på service och jag vill inte åka buss pga covid-19. Trodde verkligen inte att den belastningen skulle vara för tuff för mig, annars hade jag väl tagit bussen. Googlar massor men det verkar inte finnas så mycket att göra. Måste gå omkring en del på jobbet och det är plågsamt. Om jag går till läkare tror jag inte att läkaren gör något mer än skickar hem mig med ett recept på värktabletter. Sjukskrivning vågar jag inte göra. Har blivit uppsagd från andra jobb när jag blivit sjuk och det vill jag inte riskera. Går till läkare när jag inte har något jobb längre.
Jag söker på nätet efter jobb och boende. Men realistiskt måste jag nog vänta tills jag kan gå i pension. Vem anställer en skraltig 60-åring utan utbildning?Kanske blir enklare att få vård när du flyttat hem till Sverige igen? För visst är du på väg?
Du har körkort och har kört färdtjänst. Du är fotograf. Du har jobbat i kök. Du talar tyska.Jag söker på nätet efter jobb och boende. Men realistiskt måste jag nog vänta tills jag kan gå i pension. Vem anställer en skraltig 60-åring utan utbildning?
Är med i en lokal grupp i området dit jag först vill flytta. Kollar även aktivt efter möjliga arbetsgivare. Samma med bostad. Många som söker en liten billig bostad i samma område.Du har körkort och har kört färdtjänst. Du är fotograf. Du har jobbat i kök. Du talar tyska.
Hur aktivt letar du?
Kollat med bemanningsföretagen?
Du har mina sympatier, jag är också åskrädd. Men bor själv ... får se om katten vill trösta mig om det skulle börja åska härHörde muller... Kan det inte vänta med att åska tills jag jobbat klart. Kommer det nära måste jag ju dra ur allt Plus att jag är åskrädd och ensam hemma. Vill helst ha maken hemma när det åskar
Jag är en svag, svag, människa.Ååh fy fan i helvetet vad jag ska städa idag. Lite frukost bara och sen jävlar.
Det gick inte som tänkt?Jag är en svag, svag, människa.
Visa bifogad fil 56003
Blööh. Sista innan jag cyklade hemifrån kommenterade mamma min kropp/storlek. Redan på dåligt humör och så kom jag fram till stallet och fick typ kritik innan jag ens hunnit in genom stalldörren Börjar inte bra!