Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ååh fy fan i helvetet vad jag ska städa idag. Lite frukost bara och sen jävlar.
200.gif
 
Mitt knä blir inte bättre. Går med knäskydd i hettan och svettas men det lindrar inget. Har ätit upp alldeles för många värktabletter utan lindring. Jag skadade knät i en skidolycka för typ 20 år sen och skadan blev akut igen när jag dumdristigt nog gick en längre promenad. Bilen var på service och jag vill inte åka buss pga covid-19. Trodde verkligen inte att den belastningen skulle vara för tuff för mig, annars hade jag väl tagit bussen. Googlar massor men det verkar inte finnas så mycket att göra. Måste gå omkring en del på jobbet och det är plågsamt. Om jag går till läkare tror jag inte att läkaren gör något mer än skickar hem mig med ett recept på värktabletter. Sjukskrivning vågar jag inte göra. Har blivit uppsagd från andra jobb när jag blivit sjuk och det vill jag inte riskera. Går till läkare när jag inte har något jobb längre.
Kanske blir enklare att få vård när du flyttat hem till Sverige igen? För visst är du på väg?
 
Du har körkort och har kört färdtjänst. Du är fotograf. Du har jobbat i kök. Du talar tyska.
Hur aktivt letar du?

Kollat med bemanningsföretagen?
Är med i en lokal grupp i området dit jag först vill flytta. Kollar även aktivt efter möjliga arbetsgivare. Samma med bostad. Många som söker en liten billig bostad i samma område.

Jag har ju inga svenska referenser. Ingen kredithistorik. Det är svårt att flytta tillbaka om man inte är rik.
 
Är lite smågrining över att folk tycker det är ok att kommentera min kropp och min vikt på ett ganska negativt vis. I person. Publikt.


Jag vet att jag har gått ner i vikt. Man behöver inte säga till mig. :meh:
 
Senast ändrad:
Blööh. Sista innan jag cyklade hemifrån kommenterade mamma min kropp/storlek. Redan på dåligt humör och så kom jag fram till stallet och fick typ kritik innan jag ens hunnit in genom stalldörren :crazy: Börjar inte bra! :down:

Inte ok men tyvärr verkar det vara mer rumsrent att kommentera en smal/underviktig person. Rimligt vore ju om folk sket i att kommentera andras vikt/kroppar öht
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
580
· Visningar
56 532
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 345
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 351
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 909
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp