Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har precis jagat hankatten. De brukar inte vara intresserad av våran mat alls, så länge det inte är kycklingpålägg (skivor), men inte ens då brukar de bry sig mer än att lukta och jama lite. Men någon gång ska väl vara den första. Min bror lämnade kanterna av sin smörgås på tallriken framme (troligtvis har det varit stekt ägg på den) och A satt som vanligt på bordet och tittar på mig medan jag åt. Helt random bet han tag i en av smörgåskanterna och sprang iväg... och jag efter 😅
 
Tvättar och ska försöka plocka och städa lite hemma.

Tyvärr är vädret inte på min sida idag, jag hade tänkt sitta ute och ha det lugnt fram tills min chef ringer (om att han är på hemmaplan igen.) så ska vi åka och gå igenom lite jobb till på lördag.
 
Har laminerat och satt upp en himla massa skyltar (igen).
Nu känner jag dock att det är lite nära lunch för att fortsätta vimsa runt. Plus att jag är hungrig.
Så nu sitter jag här och väntar på kollegan som inte heller hade mat med sig. Vi har inte bestämt var vi ska än, men jag vill att hen ska komma nuuuu så jag får mat någon gång :rage::arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
580
· Visningar
56 467
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 343
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 349
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 907
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp