Älskar listor! Använder det både privat (app i telefonen) och på jobbet (hederligt block och penna)
La till en punkt nu så 3/16 fixade för dagen!
Eller hur! Jag kör också vanligt block och penna .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar listor! Använder det både privat (app i telefonen) och på jobbet (hederligt block och penna)
La till en punkt nu så 3/16 fixade för dagen!
Eller hur! Jag kör också vanligt block och penna .
Då tar man ju ett paraply!Ja jag med; men kom nån droppe regn på morgon sååå men den åkte av efter första besöket när jag passerade kontoret .
Jag älskar också listor! Har alltid dagens att-göra-lista i telefonen, men jag suddar ut allt eftersom jag får saker gjorda (bara för att skriva dit det nästa dag igen ). Nu har jag 12 saker kvar på min detaljerade lista
halt på bägge bak. Har nån form av hälsporre på höger och blå lilltå på vänster efter att ha dunkat i den i sänggaveln igår kväll. Nåja, jag haltar inte så illa i alla fall eftersom det är fel på bägge fötterna
Det regnar. Onödigt, eftersom jag tänkt mig utejobb idag.
Gah! Vem har tagit min kollega? Jag vill ju ha mat
Gah! Vem har tagit min kollega? Jag vill ju ha mat
Natt på IVA och snart vidare till psyk.
Jag är så less på att vara psykiskt sjuk nu. Orkar inte med allt detta.
What? För det första, hur kom hen ens tänka på det? Och för det andra, varför skulle det innebära att man släpper förbi någon för att de renoverar slottet?Alltså min kollega är ju helt sjuk. Jag vill ersätta alla kollegor med kloner av hen.
Hen kom springande, var vrålhungrig som jag. Erbjöd sig att cykla och fixa mat eftersom det går fortare. Helt ok för mig.
Hen ringer och säger att det är kö hela vägen ut från restaurangen. Jag typ ok men borde kanske gå ganska fort ändå (vi köpte sallad).
Sedan ringer hen igen, 5 minuter senare. Säger att hen är på väg tillbaka.
Jag undrar vad hände med kön?
Hen typ "Asså, jag sa att jag jobbade med renoveringar på slottet, och alla lät mig gå före"
Privat gör jag inte det för vill kunna pricka av direkt något är gjort och jag är sällan på samma ställe pga stort hus och gård Men telefonen har jag alltid med mig.
Ingen aning. Funkade ju i alla fall Och nu har jag matWhat? För det första, hur kom hen ens tänka på det? Och för det andra, varför skulle det innebära att man släpper förbi någon för att de renoverar slottet?
Jag hade inte gjort det pga just den anledningen liksom