5/9 check!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte som tänkt men ärligt talat ungefär som förväntatDet gick inte som tänkt?
Låter som rena dumheterna.Läste just denna nyhet: https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/hemligt-vilka-skolor-som-finns-i-sverige.JP032pssq
Och jag undrar ... om man flyttar till ett nytt område med barn och vill veta vilka skolor som finns i området, hur får man reda på det om alla blir hemliga?
Just nu ja, och det är inte första april, så tydligen ändras det fr.o.m första september..?Låter som rena dumheterna.
Det är ju offentligt. Finns på varje kommuns hemsida.
Så från första september så raderas alla fakta om skolornas läge från nätet? Ska det byggas murar och tas ner skyltar också?Just nu ja, och det är inte första april, så tydligen ändras det fr.o.m första september..?
Jag som jobbar i skolan har aldrig hört om det.Just nu ja, och det är inte första april, så tydligen ändras det fr.o.m första september..?
Inte ok men tyvärr verkar det vara mer rumsrent att kommentera en smal/underviktig person. Rimligt vore ju om folk sket i att kommentera andras vikt/kroppar öht
Då tar man ju ett paraply!
Eller så är det häsen som förtjänat att få dig? Du är dens människa helt enkelt.Jag vet att jag tjatar om det här var och varannan dag, men min häst är sååå himla bäst!
Vi har varit ute på en tur i skogen, idag stod jogga och lösgörande travarbete på schemat. Pigg, springnödig och lite stark. Sen fick jag ont i magen (troligen gallstenskänning) och behövde typ hänga fram över halsen en liten stund. Då lufsade hon huuur snällt som helst. Sen träffade vi några små barn som ville klappa och ställa tusen frågor om henne, och hon stod som ett ljus
Alltså så himla klok och avkännande och anpassar sig hela tiden Vad har jag gjort för att förtjäna en sån pärla till häst?!
Kommer du förbi mig sen? Jag har åstadkommit noll av det jag hade tänkt idag. Istället har nja kört grästrimmer (?!), Solat, spelat mobilspel och läst 141 sidor i en bok. Dricker nu rosé. Det här med att plocka ihop/packa/städa kommer bli tungt.Tre morötter och en halv ipa, vilket mellanmål nu ska jag beställa hem thaimat och sen looovar jag att städa
Jag har ingen aning! Läste bara det i förbifarten när jag skulle sluta jobba och blev lika fundersam som du. Det låter ju omöjligt som du säger.Så från första september så raderas alla fakta om skolornas läge från nätet? Ska det byggas murar och tas ner skyltar också?
Nä det där är en anka.