Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är förslavad.
20200820_154915.webp
 
Besöket av elevhälsoteamet gick som jag trodde. Dvs skitdåligt. Jag har aldrig kommit överens med folk i EHT så jag antar att det är mig det är fel på.

Tänkte att jag bara skulle vara tyst idag för att inte ställa till med något. Men det fungerade inte riktigt. Specialpedagogen delade in oss i grupper (1-3) och sa att de i grupp ett kan gå. Så vi i grupp ett reste oss och hen blev då arg på mig och halvt skällde ut mig för att inte lyssna. Hen sa inget till de andra nio som också reste sig. Hen säger sen snabbt "RAD ETT kan gå".

Eftersom de andra nio i grupp ett reste sig också så antar jag att det inte var jag som hörde fel, men det är ju inte mitt fel att hen sa fel :confused:

Jaja, jag orkar inte bry mig. Våran relation är ju lite sådär sen innan så antagligen var det jag som blev tillsagd för att jag gick på skolan förra året också och borde vetat bättre. Men min mentor sa i alla fall att alla mina anpassningar sen förra året följer med i år, så jag behöver (tack och lov) inte prata med hen igen just nu :up:
 
Jag vet att jag tjatar om det här var och varannan dag, men min häst är sååå himla bäst! :love:
Vi har varit ute på en tur i skogen, idag stod jogga och lösgörande travarbete på schemat. Pigg, springnödig och lite stark. Sen fick jag ont i magen (troligen gallstenskänning) och behövde typ hänga fram över halsen en liten stund. Då lufsade hon huuur snällt som helst. Sen träffade vi några små barn som ville klappa och ställa tusen frågor om henne, och hon stod som ett ljus :heart
Alltså så himla klok och avkännande och anpassar sig hela tiden :heart Vad har jag gjort för att förtjäna en sån pärla till häst?!
 
Inte ok men tyvärr verkar det vara mer rumsrent att kommentera en smal/underviktig person. Rimligt vore ju om folk sket i att kommentera andras vikt/kroppar öht

Ja tyvärr är det nog så, folk kunde ju bara hålla käften om sånt tycker jag :meh:
Nu är jag inte smal, och det spelar heller ingen roll eftersom mamma kommenterar oavsett hur jag ser ut. Ett "arv" från morfar skulle jag tro, hon har så länge jag kan minnas klagat på att morfar kommenterar hennes storlek varje gång de ses :cautious:
 
Jag vet att jag tjatar om det här var och varannan dag, men min häst är sååå himla bäst! :love:
Vi har varit ute på en tur i skogen, idag stod jogga och lösgörande travarbete på schemat. Pigg, springnödig och lite stark. Sen fick jag ont i magen (troligen gallstenskänning) och behövde typ hänga fram över halsen en liten stund. Då lufsade hon huuur snällt som helst. Sen träffade vi några små barn som ville klappa och ställa tusen frågor om henne, och hon stod som ett ljus :heart
Alltså så himla klok och avkännande och anpassar sig hela tiden :heart Vad har jag gjort för att förtjäna en sån pärla till häst?!
Eller så är det häsen som förtjänat att få dig? Du är dens människa helt enkelt.
 
Så från första september så raderas alla fakta om skolornas läge från nätet? Ska det byggas murar och tas ner skyltar också?

Nä det där är en anka.
Jag har ingen aning! Läste bara det i förbifarten när jag skulle sluta jobba och blev lika fundersam som du. Det låter ju omöjligt som du säger.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
580
· Visningar
56 576
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 348
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 351
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 909
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Allt känns hopplöst…
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp