Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och försöker inte gapskratta. För att skapa "goodwill" bland lärarna ska vi (reception och vaktmästeri) hålla i kurser på skolan. Vi ska lära ut fotostudion, screenverkstad, och plotter.

Kunde inte protestera eftersom jag förmodligen skulle fått en skrattattack. Sker detta ska jag fan ha en saftig jäkla löneförhöjning.
 
Sitter och försöker inte gapskratta. För att skapa "goodwill" bland lärarna ska vi (reception och vaktmästeri) hålla i kurser på skolan. Vi ska lära ut fotostudion, screenverkstad, och plotter.

Kunde inte protestera eftersom jag förmodligen skulle fått en skrattattack. Sker detta ska jag fan ha en saftig jäkla löneförhöjning.

Ha kurs för de där egoistiska vimspellarna? Lycka till... :grin: :rofl:
 
Städning - check. Renbäddad säng - check. Trött som faen (skulle plötsligt kunna somna om igen) - japp! Torktumlaren ska vara klar med sista tvätten om 20-25min och då ska jag hämta upp och lägga undan kläderna, borde bli precis tills jag måste åka. Ska byta till nån ren tröja och göra mig klar snart. Katterna vilar frukost igen, efter ett litet uppehåll när jag envisades med att bädda sängen.
 
Tror bestämt jag har nattliga rävbesök på altanen. :D
Mina sandaler ligger inte vid altandörren längre.
20200820_095409.jpg
 
Det bra idag; jag sa ifrån att dagens planering var orimlig. Jag sa redan på morgonen att jag förmodligen inte kommer hinna alla besök. Sagt och gjort. Jag arbetade LUGNT, jag gick LUGNT. Vilket gjorde att jag inte hann sista besöket. Men det dumma är att då går jag upp i stress när jag ska "försvara" mig. -> spänner mig-> får ont i huvudet -> hypokondrin vaknar och säger att jag kan få en stroke av detta = ångest. Men nä. Jag måste lära mig att stå upp för vad som är okej och inte. Vilket jag gjorde idag. Med all rätt
🙂
.
 
Det bra idag; jag sa ifrån att dagens planering var orimlig. Jag sa redan på morgonen att jag förmodligen inte kommer hinna alla besök. Sagt och gjort. Jag arbetade LUGNT, jag gick LUGNT. Vilket gjorde att jag inte hann sista besöket. Men det dumma är att då går jag upp i stress när jag ska "försvara" mig. -> spänner mig-> får ont i huvudet -> hypokondrin vaknar och säger att jag kan få en stroke av detta = ångest. Men nä. Jag måste lära mig att stå upp för vad som är okej och inte. Vilket jag gjorde idag. Med all rätt
🙂
.
Bra jobbat :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
580
· Visningar
56 467
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 343
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 349
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 907
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp