Tack! Mycket god men snart slutGrattis @Hoarfrost i efterskott hoppas tårtan smakade bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Mycket god men snart slutGrattis @Hoarfrost i efterskott hoppas tårtan smakade bra.
Här var det bilkö i milavis ikväll. Lastbil som lagt sig över hela E4 så att allt leddes om via gamla E4. Som faktiskt är i princip MIN väg.
Hoppas det ändå gick bra för de som var med om eländet.
Bilköer här brukar annars upplösas innan man knappt förstod att de uppstod, så det är ovanligt.
De säger det men vete 17 om det är någon större skillnadDet hjälper faktiskt att ta en dusch på normal temperatur (typ varm alltså), inte kall. Vattnet blir då kallt när man kliver ut och det känns kallare.
Medan om man duschar kallt så jobbar kroppen på att värma en, vilket är inte riktigt vad man vill.
Tycker jag kissar en massa på det senaste, har fått gå upp flera nätter i rad och kissa som en äldre karl med prostatabesvär... Klart irriterande, om än gissningsvis pga allt vatten som dricks i värmen, och ingen infektion. Kan man ha urinvägsinfektion som inte svider? Särbon skrattar och har kallat mig gamm-tantan nu i två dar trots ilskna avsnäsningar.
Åh andra sidan dansade han runt med Knubbis-kissen förut och kallade henne semmelkissepäronpiga, så han är ju inte helt a jour med möjliga vackra smeknamn.
Haha vad är det först i med 4 dl kall mjölk sen 6 msk pulver. Efteråt har jag hällt i 1 dl grädde och vispat till. Bra om den står 5-10 min.Fick ryck och gjorde knäckig äppelpaj. Insåg att vi inte hade vaniljsås eller glass. Hittade något pulversåsjox i skafferiet och vispade och vispade och hade i mer och mer pulver. Insåg att det skulle kokas. Vid kokning uppstod vanilj-tapetklister. Om man tänker sig att tapetklistret torkat typ 1 dag.
Det var tydligen marsansås och man skulle ha i pyttelite. Nu har jag spätt ut skiten! Med typ en halv liter mjölk.
I år har jag mycket körsbär. Dricker inte saft, så googlade vad man kan göra med körsbär. Likör tydligen. Stegade in på systemet och fram till spriten. Insåg att jag inte hade en aning om vad jag skulle köpa, så fick be om hjälp. Jag tror inte jag har köpt ren sprit sen jag "inte fick" köpa ren sprit. Det börjar vara drygt tio år sen.
Vilken sort då? På tub eller hemlagad? Har svårt för att tänka mig att det skulle vara något fel på den? Om jag gör hemlagad brukar jag ha kakao, vatten och socker i. Inget som precis skulle bli dåligt.Kan man förresten äta chokladsås som stått i rumstemperatur halva dagen?
Var tvungen att googla. har aldrig hört talas om!Spottsoppa
Det gick utmärkt. Har iaf inte märkt av något än gör på mjölk, grädde, blockchoklad, kakao och sockerVilken sort då? På tub eller hemlagad? Har svårt för att tänka mig att det skulle vara något fel på den? Om jag gör hemlagad brukar jag ha kakao, vatten och socker i. Inget som precis skulle bli dåligt.
Dags att köpa en ny snart med andra ord?Tack! Mycket god men snart slut
Jag föredrar det framför att tortera mig själv med kallt duschvattenDe säger det men vete 17 om det är någon större skillnad
Tur att det är gott med mycket vaniljsås !