Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sluta prata regn... har vi en jäkla tur så kommer det regn på måndag. Det känns som evighetslänge dit!
 
De där hobbitarna var något på spåren :d

Eller centaurerna i Narnia böckerna.

“A Centaur has a man-stomach and a horse-stomach. And of course both want breakfast. So first of all he has porridge and pavenders and kidneys and bacon and omlette and cold ham and toast and marmalade and coffee and beer. And after that he tends to the horse part of himself by grazing for an hour or so and finishing up with a hot mash, some oats, and a bag of sugar. That's why it's such a serious thing to ask a Centaur to stay for the weeekend. A very serious thing indeed.”

The Silver Chair
 
Nu blommar dvärg solrosen. De som katterna inte har tuggat på
20200819_145250.webp
 
Hör min mamma och min bror prata och får nåt jävla psykbryt :banghead:
Dels för att min bror baaaraa klagar på hur miserabelt hans liv är (han har fast jobb, åtminstone några vänner, helt okej ekonomi osv så det är omöjligt bara illa men det är alltid "ja men...") och sen kommer han med massa fördomar om asperger och att "tjejer med asperger är si och så" och "jag skulle inte kunna vara tillsammans med en tjej med asperger" bla bla bla. Att han har asperger själv är liksom ingenting att haka upp sig på med gud nåde om en tjej skulle ha det, då skulle hon vara aspie-stereotypen ut i fingerspetsarna!! :arghh::banghead:
 
Åt en väldigt försenad lunch och blev sååå trött efter. Det var ju jordens misstag att lägga sig i sängen för att sträcka på sig och vila ryggen liten.
Blev ännu tröttare..
Har ju en hel del jobb jag borde göra.. Vill helst lägga mig för natten typ. 😴
 
Beställde precis ett gäng nya kläder och foundation... Nu har jag ångest över det men insåg att precis ALLT förutom typ två-tre t-shirts i min garderob är svart. Några av precis samma modell dessutom... Alltså det går ju inte :crazy:
 
Har varit på ansiktsbehandling och gjort lashlift. Skönt att bli lite ompysslad.
På vägen hem träffade jag en granne och vi tog en islatte i solen.
Börjar bli lite less på värmen. Vädrar och vädrar men luften står stilla och hela huset blir liksom uppvärmt när det är 30 grader varje dag. Hoppas på lite svalare temp imorgon.
 
Har varit på ansiktsbehandling och gjort lashlift. Skönt att bli lite ompysslad.
På vägen hem träffade jag en granne och vi tog en islatte i solen.
Börjar bli lite less på värmen. Vädrar och vädrar men luften står stilla och hela huset blir liksom uppvärmt när det är 30 grader varje dag. Hoppas på lite svalare temp imorgon.

Det har varit samma här. Luften har stått still, 30 grader asvarm hus som aldrig blir svalt.
Idag kom sambon in på mitt kontor, som är varmast, och bara:
"Vad blöt du är!"
Yes, jag hade tagit på mig en blöt och kall tröja. 😅 Hade fläkt på det och så började det blåsa ute. Nu fryser jag. UNDERBART! 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
565
· Visningar
56 103
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 340
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 349
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 907
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp