Nu på väg till veterinären. Nervös till tusen.
Håller tummar och tår för Sparky
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu på väg till veterinären. Nervös till tusen.
Vilken knöl!Redan på väg hem. Det är förmodligen en fettknöl, men den har blivit mindre och är för liten för att få till ett bra prov.
Så kan pusta ut men ska ha koll
Skönt, nu kan jag andas mycket lättare.
Det gjorde det igår också men inte f-n blev det blötare eller svalare för detKors i jösses, det mulnar på ☺.
på jobb. Väntar på att vårdcentralen ska öppna. Fick en sticka i tummen för några dagar sen och tror inte allt kom ut.
Hela tummen har svullnat upp och är öm så behöver nog att någon med rätt verktyg går in och gräver/rengör
TackarGrattis på födelsedagen @Hoarfrost (I efterskott eftersom jag läser ifatt idag )
Jag tittar ut på en alldeles BLÅ himmel utan minsta lilla moln och stekande solÄäääääntligen!!! Svalare väder och REGN .
Gaaahhhh
Nu fick jag en massa mer jobb. Hallå löneökning någon?
Ska skriva arbetsbeskrivning för kollegan som chaufför hur man ska bete sig ute bland folk typ. Får vi se om det kan hjälpa honom i hur han ska lasta av snyggt och prydligt. Fått 2 telefonsamtal idag gällande detta. Blä. Måste ta upp det imorogn med han men tror han skulle må bra av att ha en manual han ska följa var gång han är ute och kör. För trots x antal genomgångar/visningar så verkar det inte gå fram.
Fått tid på VC nu klockan 11:30 för min tumme som är så svullen,. Ska vi se om de kan få ut det lilla som är kvar och får det rent. Mitt i pandemin så ska jag söka vård för en jäkla liten sticka? Så ovärt.
Ja men exakt så är det. Gör jag ett framsteg så räknas det med att jag ska alltid göra det framsteget. Det känns inte som att ett framsteg kan vara "tillfälligt" eller för en period.Så känner jag också ibland, sen kommer jag ihåg att det inte fungerar. Jag vill egentligen testa att gå till skolan någon dag (nu gör jag allt hemma) men skolan hade nog inte kunnat ta att jag bara var där en dag. De hade säkert sagt att det var jättebra bara jag var där alls, men min gissning efter att ha haft kontakt med de ett tag är att de sen trott att jag ska gå till skolan "som alla andra" och blivit upprörda när det inte var så. Och det fungerar tyvärr inte, även om jag vill det.
Så mitt tips är att försöka att inte tänka på vad "alla andra" gör, det spelar ändå ingen roll för dig egentligen.
Det skulle jag gärna lära mig! Tyvärr erbjuder inte min skola det och inte speåkcentrum hellerOM du väljer ett språk så slår jag ett slag för teckenspråk, inte alls partisk
Åskar är på väg in här, luften är så tjock att den går att skära med kniv