Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sabla postnord!! Jag fick ett paket till en affär som låg lite tokigt till och såg att man kunde beställa att de körde till en annan affär för 39 kr, jag tvekade först och tänkte att de kanske strular till det men det var ju rätt nära ... så jag slog till.
Skulle jag inte ha gjort!!! :banghead::banghead::banghead:
Nu returnerades paketet istället 🙄🙄🙄 Har skickat meddelande till postnord, inget svar än, och sedan till butiken som jag beställde ifrån.
Suuuuuck... vilket jäkla slöseri för miljön!
 
Muttrar lite över mitt paket. Alltså, jag vill ju ha innehållet (som jag har betalat för) så jag funderar på hur det ska gå eller hur länge det ska ta ... Argh, så jäkla nedrigt och så svarar inte postnord :mad: :cautious:
Känner mig mest obekväm av det dåliga samvetet att paketet får åka tre gånger (förhoppningsvis bara det antalet) den här långa turen, inte så miljövänligt :cry:

Längtar tills någon uppfinner en transporter :arghh:
 
Gaaahhhh

Nu fick jag en massa mer jobb. Hallå löneökning någon?

Ska skriva arbetsbeskrivning för kollegan som chaufför hur man ska bete sig ute bland folk typ. Får vi se om det kan hjälpa honom i hur han ska lasta av snyggt och prydligt. Fått 2 telefonsamtal idag gällande detta. Blä. Måste ta upp det imorogn med han men tror han skulle må bra av att ha en manual han ska följa var gång han är ute och kör. För trots x antal genomgångar/visningar så verkar det inte gå fram.

Fått tid på VC nu klockan 11:30 för min tumme som är så svullen,. Ska vi se om de kan få ut det lilla som är kvar och får det rent. Mitt i pandemin så ska jag söka vård för en jäkla liten sticka? Så ovärt.

Särskilt för dig är det inte bara en liten sticka!!! Glömt inte det.
 
Har hämtat dottern från föris, första dagen efter "sommarlovet" (hon har varit hemma sedan midsommar så det är ett tag), det hade varit bra men hon är ganska trött. Här mullrar åskan i sydost och det har kommit några skurar, men luften är ganska tjock ändå.
 
Så känner jag också ibland, sen kommer jag ihåg att det inte fungerar. Jag vill egentligen testa att gå till skolan någon dag (nu gör jag allt hemma) men skolan hade nog inte kunnat ta att jag bara var där en dag. De hade säkert sagt att det var jättebra bara jag var där alls, men min gissning efter att ha haft kontakt med de ett tag är att de sen trott att jag ska gå till skolan "som alla andra" och blivit upprörda när det inte var så. Och det fungerar tyvärr inte, även om jag vill det.

Så mitt tips är att försöka att inte tänka på vad "alla andra" gör, det spelar ändå ingen roll för dig egentligen. :)
Ja men exakt så är det. Gör jag ett framsteg så räknas det med att jag ska alltid göra det framsteget. Det känns inte som att ett framsteg kan vara "tillfälligt" eller för en period.

Man får ju inte göra hur många prövningar som helst enligt skolan eftersom det kostar pengar (som skolan helst inte vill betala). Att bli jämfört med andra har jag inga problem med, jag vet att vi är olika osv. Det blir problem när folk jämför mig med mig själv och säger saker i stil med "men DÅ kunde du ju" eller "då gjorde du" utan att ha en aning om hur mycket/lite jag ansträngde mig för att få ihop det.

Grejen är att om jag ger mig in i något så kommer jag slutföra det, för att jag måste. Men det betyder ju inte att jag mår bra för det... vilket verkar vara lite svårt att förstå ibland känns det som.
OM du väljer ett språk så slår jag ett slag för teckenspråk, inte alls partisk :angel:;)
Det skulle jag gärna lära mig! Tyvärr erbjuder inte min skola det och inte speåkcentrum heller :down::(
 
Grattis på födelsedagen! @Hoarfrost

1597843930409.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
560
· Visningar
55 939
Senast: lil-sis
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 338
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 347
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 907
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp