Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilken otroligt märklig dag det varit! En massa konstiga saker har hänt inom flera olika områden under dagen. Verkligen märklig dag!

Sen nu på kvällen glodde vi serie på tv och pratade etc. Vi hade dörren öppen och rätt hög volym. När vi skulle stänga står världens största älg-tjur och käkar äpplen från vårt äppelträd. En sån där gigant med enorma skovelhorn.
Den stod kvar ett tag och glodde innan den fräste iväg i en ökad trav som var värd en 9:a. 😂
 
I fredags kväll planterade jag rädisor-frön. Vaknade upp till detta i morse :love:

20200819_092153.webp
 
I natt sov jag lite sämre igen (inga juliga drömmar :( ) men nu ska jag hursomhelst alldeles snart till stallet och pussa och släppa ut hästarna, och fixa det mesta där innan det blir för varmt. Ska bli uppåt 30 grader idag igen :down: Jag vill ha kyla nu!!

Senare idag ska jag hämta cykeln :bump: De ringde om att den var klar igår kväll, hann inte hämta den innan hoppträningen. Trodde aldrig jag skulle längta efter en cykel :rofl:
 
Det ville jag läsa när jag fick välja! Men fick tyska då skolan inte hade teckenspråkslektioner, trots att det var ett alternativ :cautious:
Mäh, varför ha det som alternativ då :meh:
På skolan jag jobbar finns det ett antal språkval men bara de som får tillräckligt många intresserade elever kommer att genomföras. Kanske var det något sådant?
 
Är trött och har varit uppe i en timme och väntat på svar från chefen. Är påklädd så jag kan kasta mig iväg om det behövs, jag avskyr att vara stressad och inte kunna få svar.

Fick bara 4 timmars sömn i natt, och ska både till veterinären och springa lopp i dag. Det lär bli en jobbig dag.
 
Försöker registrera mig på terminen eftersom det är enda sättet att komma åt kursens sida där det står hur vi ska jobba i höst och då har Ladok "systemarbete". Misstänker att sidan har kraschat eftersom alla vill registrera sig nu när det öppnar. Men jag behöver veta för att kunna planera hösten med jobb också!
 
Försöker registrera mig på terminen eftersom det är enda sättet att komma åt kursens sida där det står hur vi ska jobba i höst och då har Ladok "systemarbete". Misstänker att sidan har kraschat eftersom alla vill registrera sig nu när det öppnar. Men jag behöver veta för att kunna planera hösten med jobb också!
De jobbar med uppdateringar av produktionsmiljön såg jag på deras hemsida i går. De skulle dock varit klara med det för en halvtimme sen, men kanske är det som spökar?
 
De jobbar med uppdateringar av produktionsmiljön såg jag på deras hemsida i går. De skulle dock varit klara med det för en halvtimme sen, men kanske är det som spökar?
Ja antagligen och så är vi nog en rätt stor mängd elever som försöker regga oss. Det brukar alltid strula vid de datumen och jag brukar ha is i magen och vänta någon dag men just nu behöver jag få informationen. :cautious:
 
Har lämnat barnet och skruvat ihop en spegel plus nästan kört en maskin tvätt. När den är i torktumlaren så ska jag in till det lite "större" samhället för 90min lymfmassage. Det fanns inte längre tid. Jag känner mig väldigt svullen och benen är "stockiga" och när jag tittar på bilder från två månader sedan så ser jag att de har svullnat, så jag måste bli bättre på att använda kompression, helt klart.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
560
· Visningar
55 813
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 335
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 345
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 907
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp