Men fastnar ju ibland i knappen på byxorna och luggasJag rakade den också när jag var ung... men sedan orkade jag inte bry mig. Hittills har ingen som jag idkat vuxenaktiviteter med brytt sig heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fastnar ju ibland i knappen på byxorna och luggasJag rakade den också när jag var ung... men sedan orkade jag inte bry mig. Hittills har ingen som jag idkat vuxenaktiviteter med brytt sig heller
Är det den kvinnliga varianten av att "fastna med skägget i brevlådan"Men fastnar ju ibland i knappen på byxorna och luggas
Det är konservativt. Artigt i mångas ögon.Är det frau/herr Xxxxx som gäller?
Känns så gammeldags
Hipp hurra!Jag har choklad och kolatårta med jordgubbar och blåbär på
Köpte extra jordgubbar att lägga på.
Äta innan middagen? JA.
Är det frau/herr Xxxxx som gäller?
Känns så gammeldags
Nu har jag hopptränat, det gick utifrån förutsättningarna (ont i magen och det där) ganska bra! Kom precis hem och nu ska jag äta en rulltårteskiva (så kan vi stryka det där om att jag inte äter nåt osv)
Nu har jag hopptränat, det gick utifrån förutsättningarna (ont i magen och det där) ganska bra! Kom precis hem och nu ska jag äta en rulltårteskiva (så kan vi stryka det där om att jag inte äter nåt osv)
Tänker vara superego och bara anta att ni äter godsaker bara för min skullOh, rulltårta för @Hoarfrost! Det blev ju allmänna tårtdagen idag
Det blev ingen tårta för födelsedagsbarnet här dock, bara en muffins med vaniljkesella
Tänker vara superego och bara anta att ni äter godsaker bara för min skull
Muffins med vaniljkesella räknas definitivt in