Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack! 🥰

Ja, men jag tänker att det kan jag göra när jag försökt löst det med chefen. Han kanske har haft otur när han tänkte... igen. 🙄:D
Fast otur i tankebanan kan alla ha, din chef verkar ju dock ALLTID ha otur i tankebanan. Så det kanske är lite meningslöst att igen försöka förklara för chefen att du upplever att hen tänkt fel. Tänker att det kanske bara skapar dig onödig frustration när någon annan skulle kunna "göra det åt dig"?
 
Jag begriper mig inte på folk med övertid, jag kommer till jobbet när jag ska, inte en minut tidigare, och sticker därifrån så snart jag ska, inte en minut senare :angel::D;)
Så vill jag gärna att det ska vara, mycket av min flex kommer från tiden då öppettiderna för receptionen var 8-16:30... och mina arbetstider var 8-16:30. Då måste man liksom komma tidigare för att starta upp allt, och vara redo vid 8, och gå senare då man måste stänga ner allting samt kolla de sista mailen. :cautious: Någon hade otur när de tänkte då också.
 
Jag såg precis en reklam för rakhyvlar för kvinnor på YT. De vanliga filmerna på kvinnor som rakade benen visades men det visades också en kort snutt där en gravid kvinna rakar magen O_o O_o O_o Snälla, förklara för mig?? Är det en grej att raka magen?? Eller var det bara (vilket jag tror) en extremt fånig reklam??
 
Så vill jag gärna att det ska vara, mycket av min flex kommer från tiden då öppettiderna för receptionen var 8-16:30... och mina arbetstider var 8-16:30. Då måste man liksom komma tidigare för att starta upp allt, och vara redo vid 8, och gå senare då man måste stänga ner allting samt kolla de sista mailen. :cautious: Någon hade otur när de tänkte då också.
Bah, då hade jag kommit de tiderna och så får de helt enkelt ta att det tar lite tid att starta upp allt och att jag börjar stänga ned tidigare. Gillar inte chefen det så skulle jag fråga om de ville att jag gjorde det på min egen fritid? :cool:
 
Nä men vänta nu, 2 veckor 50% blir det iaf till en början. läste fel
😜
.
 
Jag såg precis en reklam för rakhyvlar för kvinnor på YT. De vanliga filmerna på kvinnor som rakade benen visades men det visades också en kort snutt där en gravid kvinna rakar magen O_o O_o O_o Snälla, förklara för mig?? Är det en grej att raka magen?? Eller var det bara (vilket jag tror) en extremt fånig reklam??
Jag rakar magen. Får fin sträng med svart grov behåring nedanför naveln. 🙄 :cautious:
 
Är på väg hemåt än en gång och undrar hur detta ska gå i vinter. Om det blir is så kommer det ju att ta minst en halvtimme att gå till tåget/bussen :cautious:
...
Spara till taxiresor redan nu? Be om pengar till dem i julklapp? :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 796
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 332
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 344
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 904
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp