Tycker du detJag skulle nästan vilja påstå att du misslyckades kapitalt med det...
(du ha mina sympatier, vissa växter är ett elände)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker du detJag skulle nästan vilja påstå att du misslyckades kapitalt med det...
(du ha mina sympatier, vissa växter är ett elände)
Här är det motsatt problem. Murgrönan jag planterade ser lite rasslig utNågon har en gång planterat en murgröna under fönstret
Det var inte jag
Visa bifogad fil 55918
Har försökt ta död på den en gång det gick uppenbarligen inte så bra
Gammalt hus?
Jag kommer tänka på en liten stenstuga helt täckt i murgröna...
Drömmen!Jag kommer tänka på en liten stenstuga helt täckt i murgröna...
Så länge man inte tar kål på murgrönan, det skulle väl vara typiskt migDrömmen!
Det är en stackars klen klematis där också vet inte om den ska vara kvar eller inteMen oj!
Spaljén ser väldigt fel och onödig ut (även om jag fattar att den inte är för murgrönan)
Du har väl inte planerat den vid en väggHär är det motsatt problem. Murgrönan jag planterade ser lite rasslig ut
Inte heller lyckats med lavendel...
Ack ack
Ja och det behöver målas men först ska murgrönan döGammalt hus?
Kanske det som är feletDu har väl inte planerat den vid en vägg
Nja...Du har väl inte planerat den vid en vägg
Alla former av tårtätande tillåtenEller flera små för möjligheten att smaka av befintligt utbud inför framtida tårtinköp.
Tårta till middag helt klart oavsett.
@Hoarfrost
Nä... för vi hästmänniskor går inte till VC med småkrämpor som brutna tår odyl
Huset ser fint ut! Det lilla jag såg alltsåJa och det behöver målas men först ska murgrönan dö
Tusen tackGrattis @Hoarfrost
Gör det! (du får skylla på mig )Jag är sötsugen och överväger att hälla upp lite vaniljsås i ett glas och dricka med sugrör eller nåt. (det är vad som finns att tillgå i skrivande stund )