Grattis @Hoarfrost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att när jag varit hos husläkaren och tandläkaren så har de bara ropat förnamnet faktiskt.
Och hos veterinären kattens namn, vilket blir sjukt förvirrande för en hörselskadad då jag är van vid att lyssna efter mitt namn
Ja när jag varit hos min läkare och min diabsköterska säger de bara förna,met. Det har du rätt i Men när jag varit på VC eller sökt annat där jag inte är "välkänd" så har jag nog bara hört hela namnet.
Plus att min katt heter Alice.... Det är ju typ Alischh Jag höll på att missa min veterinärtid när jag var där senast eftersom jag var osäker på om det var mig (eller katten då) som de ropade på, det hjälptes inte av att det var utomhus och intill en motorvägJag tror att när jag varit hos husläkaren och tandläkaren så har de bara ropat förnamnet faktiskt.
Och hos veterinären kattens namn, vilket blir sjukt förvirrande för en hörselskadad då jag är van vid att lyssna efter mitt namn
Det är din insida som gjort ett intryck och det är väl insidan som räknas?Ja, det brukar vara "Förnamn Efternamn" när de kommer och hämtar en. Förutom mag-tarm då, där är det "Hej, är du här igen..." tydligen har jag gjort ett visst intryck och jag är inte övertygad om att det är enbart positivt
Jag är inte van vid VCJa när jag varit hos min läkare och min diabsköterska säger de bara förna,met. Det har du rätt i Men när jag varit på VC eller sökt annat där jag inte är "välkänd" så har jag nog bara hört hela namnet.
TackGrattis @Hoarfrost
Jaa!Men oj Tusen tack @Fjordfrälst @godisklubba @Asko @Avalbane @EmmaBovary @Diabetikern ! Jag hoppas jag inte glömt någon
-----
Alltså... kan jag köpa en hel tårta bara till mig själv? Jag har aldrig haft födelsedagstårta, och nu vill jag ha det.
Alltså... kan jag köpa en hel tårta bara till mig själv? Jag har aldrig haft födelsedagstårta, och nu vill jag ha det.
Nu är jag inte en aktiv hästmänniska, men har varit. Haft klippkort på VC hela livet typ (när jag var liten var det alltid allt från öroninflammation till halsfluss i stort sett jämt) och nu i vuxen ålder pga. kroniskt sjuk. Men tror aldrig jag varit där på grund av någon skada jag ådragit mig i stalletJag är inte van vid VC
/icke hästmänniska
Klart du kan, kör hårt!Men oj Tusen tack @Fjordfrälst @godisklubba @Asko @Avalbane @EmmaBovary @Diabetikern ! Jag hoppas jag inte glömt någon
-----
Självklart! Men köp något till katten också så hon inte blir avundsjukAlltså... kan jag köpa en hel tårta bara till mig själv? Jag har aldrig haft födelsedagstårta, och nu vill jag ha det.
Jag är inte van vid VC
/icke hästmänniska
Nu är jag inte en aktiv hästmänniska, men har varit. Haft klippkort på VC hela livet typ (när jag var liten var det alltid allt från öroninflammation till halsfluss i stort sett jämt) och nu i vuxen ålder pga. kroniskt sjuk. Men tror aldrig jag varit där på grund av någon skada jag ådragit mig i stallet
Men oj Tusen tack @Fjordfrälst @godisklubba @Asko @Avalbane @EmmaBovary @Diabetikern ! Jag hoppas jag inte glömt någon
-----