Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaks på jobbet efter att läkaren jagat mig genom vårdcentralen :D

Utslaget blev antibiotika samt stelkrampsspruta och eventuellt öppna upp tummen på fredag om det inte gett sig.

Efter diskussion om antibiotika/diabetes/öppetider så gick jag och sjuksköterskan iäg och jag fortsatte ut. När jag nästan var ute så kom läkaren springades efter Clara! Spruta! Spruta! Den kommer du nte undan.

Glömde av den lilla detaljen.

Känns helt sjukt mycket för en liten stickas skull
Helt fantastiskt att läkaren ropar förnamnet. Jag har bott för länge i Tyskland. Förnamn används definitivt inte här av en läkare.
 
Senast ändrad:
Jag tror bara det är utvärderingen av storleken på affärsområdet som inte uppdaterats. Klart att du haft påverkan direkt innan nån ens vet att du jobbar med det. Hur mycket resultatlön kan du få om det visar sig ha vuxit sen igår?:idea:

Då skulle jag gissa att de skulle betala ut eventuell resultatlön till min företrädare som faktiskt inte hunnit överlämna till mig ännu :D
 
Första dagen klar! Den andra mentorn var väldigt bra, i alla fall kändes bra (jag har inte haft henne som lärare innan). SYVen såg mig och kom på sig själv med att höra av sig, så vi har också pratat och ena mentorn var med då. Skolan har fått det nya intyget och de nya mentorerna har fått en kopia på utlåtandet från utredningen, så nu är planen för terminen/läsåret klar :up:

Nu ska jag bara fundera på om jag orkar läsa modersmål i år eller inte. Det skulle vara kul och jag VILL. Men kommer jag orka? Det går tydligen inte att ta kursen som ersättning för moderna språk, så det är egentligen därför jag tvekar... i så fall måste jag ta en moderna språk kurs också. Någon gång 🙄

Funderar även på om jag ska hoppa på en matten efter jul, för att inte hinna glömma allt. Fysiken kommer till efter jul och i så fall gör matten också det, vilket innebär 8h mer lektionstid per vecka :nailbiting:

Ja, jag har lite att fundera på...
 
Jag har nu spenderat merparten av dagen tillsammans med min chef. Nu vet jag var jag har honom så att säga :cautious:
Han gillar liksom inte att jag inte lyder blint, och vet inte riktigt hur han ska hantera det :D Jag kommer aldrig att bli en sån som lyder blint liksom, han får lära sig :angel:

Funderar på att köpa födelsedagstårta på vägen hem :nailbiting:
 
Stort grattis @Hoarfrost!

CW5SC78WYAAJRTg.jpg


(det är en bogserbåt :love:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 780
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 322
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 903
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp