Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försökt i en timma fattat hur jag scannar, och nu vet jag äntligen och kunde skicka iväg dokumentet. Smått less på avancerade skrivare.
Men skönt att det löste sig!
 
Inget fel på makens sömn - bara min.... :cautious:

Hmm, det ska man nog inte vara så säker på - och jag tycker nog att partnerns sömn ändå är ett alldeles tillräckligt skäl att se om man kan få bukt med det.

Jag önskar att jag på något sätt fått ändan ur vagnen tidigare och varit medveten om att det faktiskt finns extremt bra behandling att få för vissa orsaker till snarkandet. Jag tänkte nog också att jag trots allt sov som man skulle för särskilt många andra observationer än sina egna har man inte till hands..... Tänkte mest att så här är det att bli äldre :-(
 
Gaaahhhh

Nu fick jag en massa mer jobb. Hallå löneökning någon?

Ska skriva arbetsbeskrivning för kollegan som chaufför hur man ska bete sig ute bland folk typ. Får vi se om det kan hjälpa honom i hur han ska lasta av snyggt och prydligt. Fått 2 telefonsamtal idag gällande detta. Blä. Måste ta upp det imorogn med han men tror han skulle må bra av att ha en manual han ska följa var gång han är ute och kör. För trots x antal genomgångar/visningar så verkar det inte gå fram.

Fått tid på VC nu klockan 11:30 för min tumme som är så svullen,. Ska vi se om de kan få ut det lilla som är kvar och får det rent. Mitt i pandemin så ska jag söka vård för en jäkla liten sticka? Så ovärt.
 
Fick ett nyck och googlade huruvida det fanns något enkelt DIY-tips för att få ett ljust silverhalsband att oxidera. Man kan tydligen koka ett ägg, lägga det i en zip-påse och mosa det med skal och allt och lägga smycket i påsen i några timmar. Sagt och gjort, halsbandet har bara varit i påsen i någon timme men är fascinerad över hur mycket mörkare det hunnit bli. :D (sen kan det säkert bli lite ojämnt, men för min del är det inte hela världen)
 
Fick ett nyck och googlade huruvida det fanns något enkelt DIY-tips för att få ett ljust silverhalsband att oxidera. Man kan tydligen koka ett ägg, lägga det i en zip-påse och mosa det med skal och allt och lägga smycket i påsen i några timmar. Sagt och gjort, halsbandet har bara varit i påsen i någon timme men är fascinerad över hur mycket mörkare det hunnit bli. :D (sen kan det säkert bli lite ojämnt, men för min del är det inte hela världen)
What, varför just ett ägg? Och så specifikt? :confused:🤔
 
Tillbaks på jobbet efter att läkaren jagat mig genom vårdcentralen :D

Utslaget blev antibiotika samt stelkrampsspruta och eventuellt öppna upp tummen på fredag om det inte gett sig.

Efter diskussion om antibiotika/diabetes/öppetider så gick jag och sjuksköterskan iäg och jag fortsatte ut. När jag nästan var ute så kom läkaren springades efter Clara! Spruta! Spruta! Den kommer du nte undan.

Glömde av den lilla detaljen.

Känns helt sjukt mycket för en liten stickas skull
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 772
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 321
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 903
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp