Blä! Jag hatar att gå upp tidigt
Men jag skulle gått upp för fem minuter sen... så jag antar att det bara är att göra det
Men jag skulle gått upp för fem minuter sen... så jag antar att det bara är att göra det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har maken snarkat typ 3 nätter i rad - helt slut..... Vanligtvis snarkar han bara när han hamnar på rygg, och ett litet "pet" i sidan så han vänder på sig brukar funka. Men nu ligger han på sidan och snarkar. Sista timmen "sov" jag på soffan......
Jag blir mycket piggare om jag är ute en stund, brukar du ta en promenad?Jag sitter och försöker vakna ordentligt. Den senaste tiden har det börjat ta så lång tid innan jag vaknar ordentligt även om jag går upp, äter frukost och sätter igång att jobba. Jag sitter i ett täcken av trötthet några timmar innan jag vaknar ordentligt... gäsp!!! Nån som har nåt tips? Jag dricker inte kaffe tyvärr. Min mage tål inte det regelbundet. Nån gång då och då funkar men inte varje dag.
+ @bettysmatteMin man snarkar varje natt och han ligger oftast på sidan Jag får sova med öronproppar...
Nix. Litet hus....+ @bettysmatte
Ni har inget mer sovrum?
Min sambo snarkar satan och jag har svåra sömnstörningar. Mitt krav för våra boenden är att det finns ett till sovrum med lika bra säng som jag antingen kan sova hela nätter i eller rymma till när han snarkar.
Jag blir helt förstörd annars. Vägrar bo ihop utan det.
Jag blir mycket piggare om jag är ute en stund, brukar du ta en promenad?
+ @bettysmatte
Ni har inget mer sovrum?
Min sambo snarkar satan och jag har svåra sömnstörningar. Mitt krav för våra boenden är att det finns ett till sovrum med lika bra säng som jag antingen kan sova hela nätter i eller rymma till när han snarkar.
+ @bettysmatte
Ni har inget mer sovrum?
Har de snarkande rett ut varför de gör det hos vården? Jag önskar att jag hade gjort det iaf 5 år tidigare än det blev av, blev som ett nytt liv att vakna utvilad varje morgon. Snarkade rejält i många år, men har inte snarkat alls de senaste 1,5 åren. 3-4 personers sömnkvalitet påverkades positivt, och sömn är viktigt. (Sen är allt både så himla subjektivt i hur mycket man uppfattar som problem och orsakerna bakom kan vara många, men har man inte tagit reda på varför är det värt att göra det.)
Också litet hus (4 sovrum på 6 personer) så det fanns begränsade möjligheter att inte störa.
Nej, inte utrett! Men han vaknar pigg som en mört och har oceaner av energi.
Det kanske är bra om han ev sover ”dåligt” om det innebär att han får ännu mer energi.
Det var bara halvtänkt. Tänkte skriva att vissa varuinköp måste man ju överväga noga och ta reda på mycket fakta om - som motivation till att man stannar väldans länge i butiken och använder deras Wi-Fi.@sjoberga Jag har ingen aning om hur bra eller dåligt Ica Maxis WiFi är, har aldrig använt det. Men antar att de behöver internet för att driva typ kassasystem mm och att det då är gratis/väldigt billigt att erbjuda WiFi till sina besökare också. Så det kanske inte är något inköp?
(Jag har ingen aning om hur man skapar flera nätverk och vad det kostar, så om någon vet så viker jag mig efter det)
Edit: Nvm, såg att du tog bort ditt citat
Ah ok, förstår. Jag har tänkt att de har det för att det typ ska se bra ut. Och för att barn ska kunna titta på sina surfplattor medan föräldrarna handlar...Det var bara halvtänkt. Tänkte skriva att vissa varuinköp måste man ju överväga noga och ta reda på mycket fakta om - som motivation till att man stannar väldans länge i butiken och använder deras Wi-Fi.
Har de snarkande rett ut varför de gör det hos vården? Jag önskar att jag hade gjort det iaf 5 år tidigare än det blev av, blev som ett nytt liv att vakna utvilad varje morgon. Snarkade rejält i många år, men har inte snarkat alls de senaste 1,5 åren. 3-4 personers sömnkvalitet påverkades positivt, och sömn är viktigt. (Sen är allt både så himla subjektivt i hur mycket man uppfattar som problem och orsakerna bakom kan vara många, men har man inte tagit reda på varför är det värt att göra det.)
Också litet hus (4 sovrum på 6 personer) så det fanns begränsade möjligheter att inte störa.