Skolan börjar imorgon och känner mig faktiskt orimligt glad över det, det känns skönt att komma igång. Mest för att det betyder en dag mindre till nästa lov Det var så mycket som inte fungerade förra året så jag har typ helt tappat lusten för skolan nu. Så att jag har MINST tre år kvar, och inte två år, känns minst sagt lite deprimerande. Det var ju egentligen bara en kurs där det inte fungerade förra året... men den kursen var 25% av min studieplan så det blev ganska mycket ändå. Jag ska dock inte ha den läraren i år (troligen aldrig mer) så det borde kännas bra. Men jag känner ändå att tänk om det blir likadant igen med en annan lärare nu. Jag har haft alla lärare på schemat utom en lärare tidigare, så jag vet att de är BRA lärare, faktiskt JÄTTEBRA lärare. Med andra ord borde jag inte oroa mig, men hjärnan är lite mer komplicerad än så. Men men, jag hoppas att läraren jag inte haft är bra också, vilket hen säkert är
Jag har haft kontakt med SYVen på skolan från och till under sommarlovet och hon skulle höra av sig när det första schemat blivit upplagt på nätet. Än så länge har hon inte hört av sig, men förhoppningsvis gör hon det i veckan. Annars lär jag se henne i skolan under "lära känna varandra"-dagarna
Jag har haft kontakt med SYVen på skolan från och till under sommarlovet och hon skulle höra av sig när det första schemat blivit upplagt på nätet. Än så länge har hon inte hört av sig, men förhoppningsvis gör hon det i veckan. Annars lär jag se henne i skolan under "lära känna varandra"-dagarna