Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hänga ut tvätt och så åka och hämta upp en stallkompis och köra till stallet; idag får baske mej pållan helvila och slappa lite i boxen och duschas i spolspiltan medan jag tänker ta det lugnt i den förhjolade värmen. Men först på vägen till stallkompisen ska jag lämna en stor bit nygjord kålpudding till morfar :love: , resterande ska två stallkompisar få varav den ena råkar visst ha kålpudding som favoriträtt och blev suktad när jag hade lagt ut en bild på den förra på fb :p:D:angel:
 
Snart är denna arbetsdagen slut! Har gått fort faktiskt :) Jag och maken firar 11 år tillsammans idag. Vi ska fira det genom att han sätter sig i traktorn och slår gräs och jag ska tydligen tvätta ena bilen :cautious: 😂
Jag säger det, you have your shit together - inte konstigt att du känns äldre här på buke :cautious::rofl::love:

Och grattis såklart! :D
 
På väg till paddlingskurs. Det är bastuvarmt ute och jag borde ha ätit en saltstick innan jag åkte. Åker kollektivtrafik för andra gången sedan pandemistart och bävar lite för att byta tåg på T-centralen. Kunde dock inte riktigt förmå mig till att ta bilen tvärs över hela stan.
 
Hemma från årskontroll. Gick sådär. Ja, jag vet att jag måste sluta äta ipren och helst panadol också. Varmt och fick inte träffa min ordinarie läkare som det stod i kallelsen, de verkar byta hejvilt just nu. Kommer iaf få remiss till rehab - vattenrehab :love: och recept på motion, eg, subventionerade besök på kommunala anläggningar som Friskis&Svettis samt lite annat smått och gott.

Kom hem och plötsligt lyste inte röda lampan. Wohoo sa jag. Men fast jag skruvat upp det till max så var frysen bara -13 dvs det lägsta. Tog ut en glass och sedan en glass till och plötsligt började det blinka rött igen. :banghead: Så det får bli avfrostning. Ska gå igenom och se vad som kan räddas. Tror jag inte behöver slänga så mycket.

Tror ni @athena_arabians @Gnist och @bettysmatte att det fortfarande kan avhjälpas med avfrostning? Nu när det skiftar mellan rött och inte rött? Eller har den pajat.
 
Gjort det mesta som jag skulle idag. Inväntar svar från en admin. om en särskilt blankett som ska fyllas i bara... sådär typiskt med en mall som jag inte riktigt kopplar ihop med verkligheten och där jag undrar om det inte går att bara skicka in den eftersom allt relevant redan står. Ska någon annan än jag fylla i just den där spalten?

Kurserna är igång i alla fall vilket känns bra. Kursdeltagarna är avbockade, inbockade, och inloggade där de ska va...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 743
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 308
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 340
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 898
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp