Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snart är denna arbetsdagen slut! Har gått fort faktiskt Jag och maken firar 11 år tillsammans idag. Vi ska fira det genom att han sätter sig i traktorn och slår gräs och jag ska tydligen tvätta ena bilen
Grattis
Jag säger det, you have your shit together - inte konstigt att du känns äldre här på bukeSnart är denna arbetsdagen slut! Har gått fort faktiskt Jag och maken firar 11 år tillsammans idag. Vi ska fira det genom att han sätter sig i traktorn och slår gräs och jag ska tydligen tvätta ena bilen
Snart är denna arbetsdagen slut! Har gått fort faktiskt Jag och maken firar 11 år tillsammans idag. Vi ska fira det genom att han sätter sig i traktorn och slår gräs och jag ska tydligen tvätta ena bilen
Vilket party
Grattis till er
GrattisJapp! Vi är väldigt romantiska av oss
Tack
Varför ser jag dig bärandes på din kanot genom T-centralenPå väg till paddlingskurs. Det är bastuvarmt ute och jag borde ha ätit en saltstick innan jag åkte. Åker kollektivtrafik för andra gången sedan pandemistart och bävar lite för att byta tåg på T-centralen. Kunde dock inte riktigt förmå mig till att ta bilen tvärs över hela stan.