Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det regnar?:confused: Undrar hur länge det ska hålla på.

Idag blir det att försöka arbeta hemma några timmar först, innan jag åker in till jobbet efter lunch, för möte och fortsatt arbete där.
 
Hade tänkt titta färdigt på hoppningen idag, men så var jag dum och gick in på Instagram och fick reda på resultatet.. Jaja, blir kul att se iaf.
 
Är det positivt eller negativt? :angel: :D
Jävligt negativt. Min chef bestämde nämligen NU att alla ska jobba på plats från och med i dag. Jag sitter hemma pga hyresvärden ska komma och kolla på ventilation, och hela veckan är jättekörig för mig - har därmed planerat massor för att få ihop att jag kan jobba plus få ihop allt annat som händer.
Katten ska in till veterinären på onsdag och där vet jag inte hur jag ska få ihop det nu.

De bestämde sig för att ha mötet utomhus och därmed kan inte jag vara med. Sjysst. :rage:
Min chef borde spolas ner i toaletten, han har inte gjort en enda bra sak utan bara såna här jäkla hoppsan hejsan saker. När man själv kommer med grejer med lite dålig framförhållning blir han arg. Skjut mig.
 
Bah, har haft en lite märklig känsla i halsen på morgonen i ett par veckor. Jag hörde av mig till min chef idag som tyckte att jag skulle stanna hemma idag.
Men om jag har haft det i ett par veckor så har jag svårt att tänka mig att det skulle gå över snart?
Plus att det varit på morgonen och sedan gått över under dagen.
Så svårt att veta :crazy:
Ska försöka ha fönster stängda idag för att se om det kan vara någon ny allergi - det kan bli tufft, det blir lätt väldigt varmt här inne :cautious:
 
Ingen rörmokare än så jag hann med att vara med på måndagsmötet. Han ska rota i garderoben på mitt kontor så förberedde chefen på att jag kanske inte är med på mötet. Maken kom hem också, han ville diskutera lite med rörmokaren sen så jag behöver inte bry mig nu :D
 
Sitter och skakar och gråter och mår allmänt piss nu. Inser att jag förmodligen borde be om de där psykologbesöken igen.
Hade velat ta lugnande nu men tog smärtstillande för någon timme sedan pga ont i ett knä så jag vågar inte. Vet inte hur jag ska klara mig utan att få utbrott sedan när chefen skulle ringa mig utan lugnande.
 
Telefonkö...

Ruggigt irriterad åpå min kollega oöckså. Ute på leverans och kommer in går på toa. Jag hojtar till att jag går ut och börjar lasta så han kommer iväg. Efter 30 min börjar jag undar vart han tagit vägen. Nog för att han är långbajsare men hallå.

Nej då sitter han på kontoret kollar i telefon och väntar på att det ska bli "frukost" wtf
 
Sitter och skakar och gråter och mår allmänt piss nu. Inser att jag förmodligen borde be om de där psykologbesöken igen.
Hade velat ta lugnande nu men tog smärtstillande för någon timme sedan pga ont i ett knä så jag vågar inte. Vet inte hur jag ska klara mig utan att få utbrott sedan när chefen skulle ringa mig utan lugnande.

Kan du andas i fyrkant? :heart https://passionforhalsa.se/wp-content/uploads/2016/09/Lar-dig-andas-ratt-med-andningstekniker-1.jpeg
 
Telefonkö...

Ruggigt irriterad åpå min kollega oöckså. Ute på leverans och kommer in går på toa. Jag hojtar till att jag går ut och börjar lasta så han kommer iväg. Efter 30 min börjar jag undar vart han tagit vägen. Nog för att han är långbajsare men hallå.

Nej då sitter han på kontoret kollar i telefon och väntar på att det ska bli "frukost" wtf

Slöröv.
 
Vilade hela dagen igår. Hade för ont i kroppen för att göra något. Surfar mest och funderar på hur jag ska kunna förändra min situation. Vaknar idag och har ännu ondare. Hemmet är kaos men jag kan inte. Det går bara inte. Ingen idé att söka vård. Med min övervikt tar ingen läkare mig på allvar. De vill att jag blir normalviktig innan jag "får" klaga på smärtan i knäna.
 
Blev bara värre med vätskebristen trots att jag drack mycket vatten så nu sitter jag och sippar i mig resorb. Blir så himla trött på mig själv alltså :banghead:

33 bara inne, kunde varit värre med tanke på värmen som varit i dag.
Jag gillar värme, men när det verkligen inte går att komma undan någonstans och pågår länge får jag lite panik. Nästan så jag vill åka till typ Ica Maxi i morgon och sitta där och jobba :D
Ica Maxi här har öppet WiFi. Just saying :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 732
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 305
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 340
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 898
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp