Vad gör vi CXV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Hemma efter jobb (slutade 08.15 😄) och vc (hu började riva i halsen nĂ€r jag sĂ„g en coronaskyddad personal utanför, vadĂ„ psykologiskt đŸ€Ł) och ledig till onsdag morgon â˜ș. Nu Ă€r det hög tid att dra igĂ„ng ugnen och laga kĂ„lpudding som Ă€r önskat, innan solen kommer till köket och gör det tokvarmt *less pĂ„ helvetesvĂ€rmen*.
 
Vet inte om jag hellre varit pÄ jobbet idag för dÀr Àr det i alla fall bra AC. SÄ olidligt varmt i lÀgenheten trots persienner nere och dörrar samt fönster stÀngda förutom pÄ kvÀllen/natten.
Inte orkar jag göra nÄgon nytta i hemmet heller nÀr det Àr sÄ hÀr svettigt. HÀngt lite tvÀtt i alla fall och ska ta en svÀng med hundarna men det blir ingen lÄngpromenad i denna vÀrmen.
 
1597661448367.webp

gör en stor lampa!
 
Okej samtalet med chefen var ju givande. Det Àr panik och katastrof sÀger han och alla mÄste komma in nu nu och jobba. Men han kunde inte sÀga vad som var panik?
Ringde kollega och frÄgade vad det Àr som Àr sÄ mycket nu, och att om de behövde det kunde jag klÀ pÄ mig och skynda mig in, inga problem.

Kollegan fattade noll. De skulle flytta stolar och lite, fanns noll som skulle göras som tekniskt sÀtt Àr mitt jobb, och de skulle hinna utan problem.
Eh, ok? :banghead:
 
Meeen fuuuuckk :arghh: Cykeln har fÄtt punka sÄ nu kan jag inte cykla till stallet, och vet inte nÀr jag kan fÄ den fixad. Jag behöver cykla dit minst en gÄng om dagen, fÄr nÄt fucking fel av att tÀnka bort de 40 minuternas motion varje dag :down: Det gör allt sÄ jÀvla mycket vÀrre. Det hÀr skulle ju bli en BRA dag! :arghh::mad::banghead:
 
Meeen fuuuuckk :arghh: Cykeln har fÄtt punka sÄ nu kan jag inte cykla till stallet, och vet inte nÀr jag kan fÄ den fixad. Jag behöver cykla dit minst en gÄng om dagen, fÄr nÄt fucking fel av att tÀnka bort de 40 minuternas motion varje dag :down: Det gör allt sÄ jÀvla mycket vÀrre. Det hÀr skulle ju bli en BRA dag! :arghh::mad::banghead:

Det Àr fortfarande en bra dag :heart Kan du gÄ till stallet istÀllet? Visst att det tar lÀngre tid men du fÄr ju motionen (och trÀffa hÀstarna).
 
Det Àr fortfarande en bra dag :heart Kan du gÄ till stallet istÀllet? Visst att det tar lÀngre tid men du fÄr ju motionen (och trÀffa hÀstarna).

NÀ, det Àr för lÄngt, tar för lÄng tid att gÄ bÄde dit och hem.
Men jag kommer dit ÀndÄ, kan ta bilen, sÄ att jag inte fÄr trÀffa hÀstarna Àr ingen risk. Det Àr just att inte kunna cykla som Àr problemet :down:
 
NÀ, det Àr för lÄngt, tar för lÄng tid att gÄ bÄde dit och hem.
Men jag kommer dit ÀndÄ, kan ta bilen, sÄ att jag inte fÄr trÀffa hÀstarna Àr ingen risk. Det Àr just att inte kunna cykla som Àr problemet :down:

Ta bilen och ta en promenad kring stallet nÀr du Àr fÀrdig med stallet och hÀstarna (jag antar att det finns trevligare promenadvÀgar kring stallet). Finns det bra promenadvÀgar dÀr du bor tar du en promenad dÀr :)
 
Ta bilen och ta en promenad kring stallet nÀr du Àr fÀrdig med stallet och hÀstarna (jag antar att det finns trevligare promenadvÀgar kring stallet). Finns det bra promenadvÀgar dÀr du bor tar du en promenad dÀr :)

Jo jag vet, jag kan göra sÄ. Men det blir ÀndÄ fel. Dels för att promenad inte Àr lika effektivt alls som cykling, och dels för att nu hade jag stÀllt in mig pÄ att cykla till stallet pÄ eftermiddagen och jag hatar nÀr jag inte kan göra som planerat, hela dagen blir fel dÄ :crazy:
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Svar
559
· Visningar
55 743
  • LĂ„st
Tjatter Ny trĂ„d! Jag stör mig pĂ„ att jag inte har nĂ„t att störa mig pĂ„ 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 308
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny trĂ„d dĂ„ den andra lĂ„g pĂ„ 100sidor och snart 2000 inlĂ€gg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 340
  • Omröstning Omröstning
Tjatter LÀste i en annan trÄd att de ska gÄ i konkurs och kom pÄ att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur mÄnga har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 898
Senast: Lyan
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • UppdateringstrĂ„d 30
  • TrĂ„den för spĂ„r
  • RetrievertrĂ„den

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp