Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har de snarkande rett ut varför de gör det hos vården? Jag önskar att jag hade gjort det iaf 5 år tidigare än det blev av, blev som ett nytt liv att vakna utvilad varje morgon. Snarkade rejält i många år, men har inte snarkat alls de senaste 1,5 åren. 3-4 personers sömnkvalitet påverkades positivt, och sömn är viktigt. (Sen är allt både så himla subjektivt i hur mycket man uppfattar som problem och orsakerna bakom kan vara många, men har man inte tagit reda på varför är det värt att göra det.)
Också litet hus (4 sovrum på 6 personer) så det fanns begränsade möjligheter att inte störa.
Hur gjorde de för att du skulle sluta snarka?
Hur länge till har du sommarlov/semester?Allt klart i stallet (förutom ridning, ska på hoppträning ikväll) och hundarna har fått en extra lång skogspromenad
Måste åka och handla + köpa lite till stallet nån gång idag, men förutom det har jag ingenting förrän i eftermiddag/kväll. Vad ska jag göra med all tid
Inget fel på makens sömn - bara min....Har de snarkande rett ut varför de gör det hos vården? Jag önskar att jag hade gjort det iaf 5 år tidigare än det blev av, blev som ett nytt liv att vakna utvilad varje morgon. Snarkade rejält i många år, men har inte snarkat alls de senaste 1,5 åren. 3-4 personers sömnkvalitet påverkades positivt, och sömn är viktigt. (Sen är allt både så himla subjektivt i hur mycket man uppfattar som problem och orsakerna bakom kan vara många, men har man inte tagit reda på varför är det värt att göra det.)
Också litet hus (4 sovrum på 6 personer) så det fanns begränsade möjligheter att inte störa.
Allt klart i stallet (förutom ridning, ska på hoppträning ikväll) och hundarna har fått en extra lång skogspromenad
Måste åka och handla + köpa lite till stallet nån gång idag, men förutom det har jag ingenting förrän i eftermiddag/kväll. Vad ska jag göra med all tid
Du kan få komma hit och måla åt mig Jag gillar att greja på ute men har insett att jag tycker måla är skittråkigt...
Jag hatar att måla
Hur länge till har du sommarlov/semester?
Du kan få komma hit och måla åt mig Jag gillar att greja på ute men har insett att jag tycker måla är skittråkigt...
Eller ännu värre ... Om det blir utrett och han får hjälp så får han ännu mera energiNej, inte utrett! Men han vaknar pigg som en mört och har oceaner av energi.
Det kanske är bra om han ev sover ”dåligt” om det innebär att han får ännu mer energi.
Måla är kul! Vad behöver målas?
"Nej, jag är Xs chef""Hej och välkommen, är du X assistent?" Välkommen till bygg
Jag har äntligen målat färdigt min veranda tänker aldrig göra det igenJag gräver hellre en rosgrop 70cm djup genom morän och fyllmassa än att jag målar...