Du får begära en manlig assistent?
Arå! Ska bara få mitt affärsområde att växa tillräckligt mycket först Har ej hunnit det sen jag började igår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får begära en manlig assistent?
Åh nu får du mig att tänka på Ghostbusters 2 (Jag har inte ens sett filmen!)Du får begära en manlig assistent?
Arå! Ska bara få mitt affärsområde att växa tillräckligt mycket först Har ej hunnit det sen jag började igår.
Jag antar det, gummisnoddar innehåller svavel iaf. Att göra studsboll av ägg är inget jag kommit i kontakt med, jag brukar göra äggröra eller gubbröra av dem
FÖRMODLIGEN har det med allergi att göra, att han snarkar mer just nu. Gräsallergiker. Får hoppas att det lugnar sig snart.....Hmm, det ska man nog inte vara så säker på - och jag tycker nog att partnerns sömn ändå är ett alldeles tillräckligt skäl att se om man kan få bukt med det.
Jag önskar att jag på något sätt fått ändan ur vagnen tidigare och varit medveten om att det faktiskt finns extremt bra behandling att få för vissa orsaker till snarkandet. Jag tänkte nog också att jag trots allt sov som man skulle för särskilt många andra observationer än sina egna har man inte till hands..... Tänkte mest att så här är det att bli äldre :-(
Och han har glasögon utan glas
Vaaaa??Det är väl därför man kan göra studsbollar av ägg?
Är du verkligen tillräckligt kompetent för din tjänst om du har uppnått NOLL sen igår??Arå! Ska bara få mitt affärsområde att växa tillräckligt mycket först Har ej hunnit det sen jag började igår.
Det har du nog rätt i, Kevin som han heter i Ghostbusters verkar rätt korkadNej då skulle jag inte få något gjort på dagarna. Men Chris får gärna hälsa på i mina drömmar.
Är du verkligen tillräckligt kompetent för din tjänst om du har uppnått NOLL sen igår??
Haha, jag studerade inte så ingående varför som att det verkar fungera, men tror att det var något i stil med att ett varmt, kokt ägg ger ifrån sig svavelväte som får smycket att oxidera.What, varför just ett ägg? Och så specifikt?