Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du får begära en manlig assistent? :D
Åh nu får du mig att tänka på Ghostbusters 2 (Jag har inte ens sett filmen!)
240130109a72402de3a77d66460c356a.gif

Låter väl ok @Voeux :D
 
Hmm, det ska man nog inte vara så säker på - och jag tycker nog att partnerns sömn ändå är ett alldeles tillräckligt skäl att se om man kan få bukt med det.

Jag önskar att jag på något sätt fått ändan ur vagnen tidigare och varit medveten om att det faktiskt finns extremt bra behandling att få för vissa orsaker till snarkandet. Jag tänkte nog också att jag trots allt sov som man skulle för särskilt många andra observationer än sina egna har man inte till hands..... Tänkte mest att så här är det att bli äldre :-(
FÖRMODLIGEN har det med allergi att göra, att han snarkar mer just nu. Gräsallergiker. Får hoppas att det lugnar sig snart.....
 
20 minuters ridtur med äldsta islandshästen och shettisen som handhäst var lagomt i värmen. Gött att få komma ut i skogen, älskar skogen! När jag hade gjort klart hästarna och kommit in igen kom en leverans från Ikea. Med DHL..... en del kanske har förstått vad jag tycker om DHL? Men jag blev glatt överraskad för det var två trevliga karlar som levererade och inte den idioten som jag har dålig erfarenhet av sen flera ggr innan :up:
 
Jag har haft sjukt mycket att göra i sommar, jobbat mer än heltid osv. Har första lediga dagen idag.
Så idag har jag ringt samtal om: vår resa(okej, jag satt i kö i 1h, 20 min och gav upp), lagning av gräsklippare, gravera om en "dörrknackare", fixa en färg till bilen, sagt upp en tidningsprenumeration osv. Ska bara få tag på en firma som gör lister till ytterdörrar också.

Jag har samtidigt städat/rensat/organiserat och tvättat tre maskiner tvätt.

Jag har fortfarande inte hittat den försvunna utebelysningen, överväger att ringa en spåtant. :cautious:
 
Har lektion och väntade på att läraren skulle svara igen samtidigt som jag städade undan lite på datorn. Och så nyss dog datorn, sladden hade åkt ur. Så nu väntar jag på att datorn startar igen och hoppas att läraren inte hunnit svara.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 780
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 322
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 903
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp