Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför fick jag ingen sån här tårta när jag flyttade in till min bostad i somras?? :rage:
120a3e3c5a67c67ef3bd022aeb0f7e32.jpg
Min kära mor påpekade att det är nog den som flyttar som ska bjuda på tårta, så jag får väl också köpa en och att ingen annan är där för att dela på den är ju inte mitt fel :cool::angel:
 
Har fått matleverans. Chauffören var ”osynlig”, han ringde på och gick. Förstår såklart varför.
Lite besviken över att de sockerfria delicatobollarna var slut så fick inga såna. Ville ju smaka. :arghh: De skickade med två smakprover - en ask kex och en pizzadeg i konservburk.:confused:
 
Nu är jag inte en aktiv hästmänniska, men har varit. Haft klippkort på VC hela livet typ (när jag var liten var det alltid allt från öroninflammation till halsfluss i stort sett jämt) och nu i vuxen ålder pga. kroniskt sjuk. Men tror aldrig jag varit där på grund av någon skada jag ådragit mig i stallet :D

Nä... för vi hästmänniskor går inte till VC med småkrämpor som brutna tår odyl :angel:
 
Hm får kontakta vc igen. Läkaren har bara gett mig 50% en ynka vecka!!
Vet ju inte hur de fungerar iofs, de kanske tar en period i taget?? Får ringa iaf hur som haver.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 788
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 324
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 903
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp