Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
På skolan jag jobbar finns det ett antal språkval men bara de som får tillräckligt många intresserade elever kommer att genomföras. Kanske var det något sådant?
Så var det också, men den här skolan hade det inte som alternativ alls. Jag frågade läraren sen, de hade ingen teckenspråkslärare och ingen här har läst teckenspråk :down:
 
Herregud, om jag ser ut såhär efter ha suttit och försökt svalka mig en bra stund så undrar jag hur jag såg ut när jag kom till jobbet :nailbiting::cautious:
Höll på att drunkna i svett :cautious:
 
Om man är osäker på om man är tillräckligt vaken kan man ju alltid slå i armbågen i en dörrpost hos vårdtagare....Aj som fan. Skitömt än i hela armen än...Man ska veta att man lever...;). Gulligt...Kom nära två harar inne i stan när jag lämnade det besöket, inte jätteskygga.
Jobbade 1,5 timme och sen har jag vart på CG och handlat, tankat bilen samt plockat in varor så strax blir det lunch; de hade billig räkmacka så min tänka lunch får bli min middag; smidigt :).
 
Senast ändrad:
Varm ridtur med hästarna. Tog det lugnt pga värmen så kan dom få lite rejälare träning i morgon då det verkar som det ska bli nååågot svalare :)
Fortsätta jobba nu då innan daghunden hämtas och sen kommer dottern med bussen.
 
Medan alla vettiga människor njutit av solen, badat och carpat diem har jag stått i källaren i mitt anletes svett (bokstavligen) och målat som en crazy lady. Drog precis sista penseldraget på en tavla jag spenderat sista dagarna på och tänker nu unna mig en svalkande dusch, lite lunch och ett glas iskallt vin på balkongen. Skål!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
560
· Visningar
55 939
Senast: lil-sis
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 338
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 347
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 907
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp