Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
På skolan jag jobbar finns det ett antal språkval men bara de som får tillräckligt många intresserade elever kommer att genomföras. Kanske var det något sådant?
Så var det också, men den här skolan hade det inte som alternativ alls. Jag frågade läraren sen, de hade ingen teckenspråkslärare och ingen här har läst teckenspråk :down:

Herregud, om jag ser ut såhär efter ha suttit och försökt svalka mig en bra stund så undrar jag hur jag såg ut när jag kom till jobbet :nailbiting::cautious:
Höll på att drunkna i svett :cautious:

Om man är osäker på om man är tillräckligt vaken kan man ju alltid slå i armbågen i en dörrpost hos vårdtagare....Aj som fan. Skitömt än i hela armen än...Man ska veta att man lever...;). Gulligt...Kom nära två harar inne i stan när jag lämnade det besöket, inte jätteskygga.
Jobbade 1,5 timme och sen har jag vart på CG och handlat, tankat bilen samt plockat in varor så strax blir det lunch; de hade billig räkmacka så min tänka lunch får bli min middag; smidigt :).

Senast ändrad:
Varm ridtur med hästarna. Tog det lugnt pga värmen så kan dom få lite rejälare träning i morgon då det verkar som det ska bli nååågot svalare :)
Fortsätta jobba nu då innan daghunden hämtas och sen kommer dottern med bussen.

Medan alla vettiga människor njutit av solen, badat och carpat diem har jag stått i källaren i mitt anletes svett (bokstavligen) och målat som en crazy lady. Drog precis sista penseldraget på en tavla jag spenderat sista dagarna på och tänker nu unna mig en svalkande dusch, lite lunch och ett glas iskallt vin på balkongen. Skål!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
711
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar